TR EN

CORPORATE IDENTITY AND BRAND MANAGEMENT COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT305 CORPORATE IDENTITY AND BRAND MANAGEMENT 5 4 3 8

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Tosun, N. B. (2020). Marka Yönetimi, İstanbul: Beta Yayınları.
Kotler, P. ve Armstrong, G. (2018). Pazarlama İlkeleri (Çev.) A. E. Gegez, İstanbul: Beta Yayınları
Peltekoğlu, F. B. (2007). Halkla İlişkiler Nedir?, İstanbul: Beta Yayınları.
Güllüpunar, H. (2020). Kurumsal İletişim Yönetimi, Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını.
Korkmaz, S. (2020). Marka Yönetimi, Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını.
Taşkıran, H. B. (t.y.). Marka İletişimi Yönetimi, İstanbul: İstanbul Üniversitesi Yayınları.
Erdoğan, Z. ve Hall, E. E. (2018). Pazarlama Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını.