TR EN

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
TTP103 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 1 3 3 4

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemi kavranır. Özellikleri ve kullanım amaçlarının neler olduğu anlatılır.
Müşteri ilişkileri türleri ve stratejileri tanımlanır.Bununla ilgili yapılan analiz sonuçları ve yönetim araçları değerlendirilir.
Veritabanına dayalı pazarlama uygulamaları incelenir.Çalışma alanı içerinde ne tür pazarlama araçları kullanılacağı ve uygulamalarının sağladığı avantajlar üzerinde analiz yapılır.
Müşteri sadakat programları ve tutundurma için gerekli müşteri stratejileri değerlendirilerek incelenir.