TR EN

MARKETİNG OF HEALTH SERVİCES COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
SIP205 MARKETİNG OF HEALTH SERVİCES 3 3 3 4

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Karmaşık pazarlama çevresinin sağlık kurumlarında pazarlama yönetimi alanındaki etkilerini analitik olarak kavrar.
Sağlık tüketicilerinin karar verme sürecini kavrama ve sağlık tüketicilerinin etkili şekilde bölümlendirir.
Sağlık kurumları için amaca yönelik ve etkili pazarlama karması stratejileri formüle eder, uygular, değerlendirir ve kontrol eder.
Sağlık kurumları için pazarlama iletişimi stratejileri doğrultusunda marka yönetimi alanında karar verme yeteneği ve pazarlama iletişimi etmeni olarak marka kavramı hakkında bilgi ve yetenek sahibi olur.