MARKETİNG OF HEALTH SERVİCES COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION
Code |
Name of the Course Unit |
Semester |
In-Class Hours (T+P) |
Credit |
ECTS Credit |
SIP205 |
MARKETİNG OF HEALTH SERVİCES |
3 |
3 |
3 |
4 |
KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to) |
Karmaşık pazarlama çevresinin sağlık kurumlarında pazarlama yönetimi alanındaki etkilerini analitik olarak kavrar. |
Sağlık tüketicilerinin karar verme sürecini kavrama ve sağlık tüketicilerinin etkili şekilde bölümlendirir. |
Sağlık kurumları için amaca yönelik ve etkili pazarlama karması stratejileri formüle eder, uygular, değerlendirir ve kontrol eder. |
Sağlık kurumları için pazarlama iletişimi stratejileri doğrultusunda marka yönetimi alanında karar verme yeteneği ve pazarlama iletişimi etmeni olarak marka kavramı hakkında bilgi ve yetenek sahibi olur. |