TR EN

SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SIP205 SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI 3 3 3 4

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Karmaşık pazarlama çevresinin sağlık kurumlarında pazarlama yönetimi alanındaki etkilerini analitik olarak kavrar.
Sağlık tüketicilerinin karar verme sürecini kavrama ve sağlık tüketicilerinin etkili şekilde bölümlendirir.
Sağlık kurumları için amaca yönelik ve etkili pazarlama karması stratejileri formüle eder, uygular, değerlendirir ve kontrol eder.
Sağlık kurumları için pazarlama iletişimi stratejileri doğrultusunda marka yönetimi alanında karar verme yeteneği ve pazarlama iletişimi etmeni olarak marka kavramı hakkında bilgi ve yetenek sahibi olur.