| Bil,E. ve Özdemir, E. (2021). Stratejik Dijital Pazarlama, İstanbul: Beta Basım Yayım.Kotler, P. (2017). Pazarlama 4.0: Gelenekselden Dijitale Geçiş. İstanbul: Optimist Yayınları.Kırcova, İ. (2012). İnternette Pazarlama. İstanbul: Beta Basım Yayım.Tuna, M. F. (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi. Gaziantep: Özgür Yayınları.Güçdemir, Y. (2017). Sosyal Medya: Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama. İstanbul: Derin Yayınları. |
| Kotler, P. (2017). Pazarlama 4.0: Gelenekselden Dijitale Geçiş. İstanbul: Optimist Yayınları. |
| Kırcova, İ. (2012). İnternette Pazarlama. İstanbul: Beta Basım Yayım. |
| Tuna, M. F. (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi. Gaziantep: Özgür Yayınları. |
| Güçdemir, Y. (2017). Sosyal Medya: Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama. İstanbul: Derin Yayınları. |