1 |
- |
Pazarlamanın tanımı, önemi, gelişimi, müşteri odaklı pazarlama |
Anlatım, soru cevap |
2 |
İlgili kitap bölümü |
Pazarlama Çevresi- Pazar Araştırmaları |
Anlatım, soru cevap |
3 |
İlgili kitap bölümü |
Tüketici ve Örgütsel Müşteri Davranışı |
Anlatım, soru cevap |
4 |
İlgili kitap bölümü |
Pazarlama Karması Kavramı: Mamul, Fiyat, Tutundurma, Dağıtım |
Anlatım, soru cevap |
5 |
İlgili kitap bölümü |
Ürün Kavramı, sınıflandırılması, yaşam eğris, yeni ürün geliştirme, marka ve marka stratejileri |
Anlatım, soru cevap |
6 |
İlgili kitap bölümü |
Fiyat kavramı: fiyatlandırma yöntemleri ve yeni mamul fiyatlandırma stratejileri |
Anlatım, soru cevap |
7 |
İlgili kitap bölümü |
Dağıtım: Doğrudan dağıtım, dolaylı dağıtım, Dağıtım politikaları, Dağıtım kanallarında ilişkiler: toptancılık, perakendecilik |
Anlatım, soru cevap |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
İlgili kitap bölümü |
Tutundurma kavramı; tutundurma metodları, stratejileri, reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, doğrudan pazarlama, internette pazarlama |
Anlatım, soru cevap |
10 |
İlgili kitap bölümü |
Tutundurma kavramı; tutundurma metodları, stratejileri, reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, doğrudan pazarlama, internette pazarlama |
Anlatım, soru cevap |
11 |
İlgili kitap bölümü |
Tutundurma kavramı; tutundurma metodları, stratejileri, reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, doğrudan pazarlama, internette pazarlama |
Anlatım, soru cevap |
12 |
İlgili kitap bölümü |
Hizmet pazarlaması: tanımı, çeşitleri, özellikleri |
Anlatım, soru cevap |
13 |
İlgili kitap bölümü |
Uluslararası Pazarlama |
Anlatım, soru cevap |
14 |
İlgili kitap bölümü |
Pazarlama Ahlakı |
Anlatım, soru cevap |
15 |
İlgili kitap bölümü |
Bankacılık Pazarlaması Vaka Çalışması |
Anlatım, soru cevap |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |