Reklamcılık Bölümü olarak mezunlarımız; kamu ve özel sektörlerde çalışma imkanına sahip olabilmektedirler.
Kariyerlerine akademide de devam edebilmektedirler.
Gazete, radyo, televizyon, dergi gibi geleneksel reklam mecralarındaki ya da internet, sosyal ağ gibi yeni medyanın bir getirisi olan mecralardaki reklam birimlerinde çalışabilmektedirler.
Reklam ajanslarındaki kreatif bölümlerde; kreatif bölüm sorumlusu, reklam yazarı, reklam tasarımcısı gibi iş pozisyonlarında yer alabilmektedirler.
İletişim alanındaki diğer iş birimlerde çalışma imkanları mevcuttur.
Reklamcılık Bölümü mezunları reklam, halkla ilişkiler, pazarlama, insan kaynakları ve siyasal iletişim uygulamaları gibi pek çok alanda ve sektörde istihdam edilebilmektedir. Bu bölümlere giren öğrencilerin kendi yetenekleri ve tercihleri yönünde reklam sektöründeki mesleklerini uzman olarak sürdürmelerini sağlamaktadır. Bölüm mezunlarımız medya kuruluşlarında ve reklam ajanslarında tasarımcı olarak çalışabilecekleri gibi meslek profili gereği freelance (serbest) çalışabilme imkânına da sahiptir. Mezunlar, lisansüstü eğitime devam etmeleri durumunda üniversitelerin ilgili bölümlerinde akademisyen olarak da çalışabilmektedir.
Günümüzde reklamlar hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldiğinden reklam ile ilgili istihdam alanı da oldukça geniştir. Her marka veya kurum reklam verme yoluyla kendini paydaşlarına duyurmak istemektedir. Bu bağlamda da geniş bir sektör olarak reklam sektörü yeni yetişmiş elemana ihtiyaç duymaktadır. Reklamcılık Bölümü mezunları aşağıdaki yerlerde istihdam edilebilmektedir:
Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz İletişim Fakülteleri ve Uygulamalı Bilimler Yüksekokulları bünyelerindeki aşağıdaki bölümlere yatay geçiş yapabilmektedirler:
Meslek yüksekokulları mezunları, ilgili yönetmelikteki koşulları sağlamaları halinde dört yıllık lisans programlarına dikey geçiş yaparak eğitimlerine devam edebilmektedir.