| Reklam ve kampanya kavramlarını, süreçlerini ve temel ilkelerini açıklar. |
| Hedef kitle analizi yaparak reklam stratejisi oluşturur. |
| Yaratıcı brief hazırlar ve konsept geliştirme sürecinde rol alır. |
| Yaratıcı fikir üretim tekniklerini kullanarak özgün kampanya önerileri geliştirir. |
| Görsel ve metinsel içeriği bütüncül bir şekilde tasarlayıp uyumlu hale getirir. |
| Dijital ve geleneksel medya planlama süreçlerini uygular. |
| Marka kimliği oluşturma sürecini reklam kampanyalarıyla ilişkilendirir. |
| Farklı mecralar için (dijital, basılı, sosyal sorumluluk vb.) uyarlanabilir içerikler tasarlar. |
| Kampanya bütçesi, takvimi ve medya planı hazırlar. |
| Disiplinler arası bakış açısıyla ekip çalışması içinde kampanya projeleri geliştirir. |
| Hazırladığı kampanya projelerini profesyonel bir şekilde sunar ve savunur. |