TR EN

EKİP KAYNAK YÖNETİMİ VE TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SKP235 EKİP KAYNAK YÖNETİMİ VE TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ 3 2 2 3

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

CRM in amacını ve genel genel tarihçesi öğrenilir.
CRM Dersinin oluşturulma amacı ve insan faktörünün önemi öğrenilir
Ekip kaynak yönetimi CRM nedir temel bakış açısı nedir önemi öğrenilir.
öğrenme kültürü oluşturma crm açsından önemi öğrenilir
kaza kırımlarda neden sonuç ilişkileri CRM in önemi öğrenilir
Bireylerin farklı tamamlayıcı özellikleri nelerdir havayolu taşımacılığında personel davranış tarzları ve önemi öğrenilir.
Bireylerin farklı tamamlayıcı özellikleri, iletişimin acık ve net olması iletişimin kesilmemesinin anlam ve önemi öğrenilir
ara sınav
CRM açısından kolektif hâkimiyet ortamının yaratılmasının anlam ve önemi öğrenilir.
karar verme, yönlendirici tarz .analitik tarz, kavramsal tarz crm açısından anlam ve önemi öğrenilir
Liderlik ve ekip çalışmasının önemi öğrenilir.
Havayolu taşımacılığında iletişim hataları ve önemi öğrenilir
kabin ve kokpit ekibinin hata oluşumundaki yeri ve önemi öğrenilir
İnsan hatasını önlemeye yönelik yaklaşımlar dikkate alınması gereken fizyolojik faktörler nelerdir öğrenilir.
Genel tekrar
FİNAL