SÜRDÜRÜLEBİLİR MEDYA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
THY421 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR MEDYA |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Medya ve Sürdürebilirlik ile ilişkili kavramları tanımlar. |
Sürdürülebilirlik, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Etik, Marka kavramlarının Medya alanı ile ilişkisini yorumlar. |
Medya uygulamalarının markaların sürdürebilirlik anlayışındaki yeri ve önemini açıklar. |
Sürdürülebilirlik ve Medya alanında edindiği teorik bilgileri kullanarak şirket SWOT Analizini yorumlar. |