| ALMANCA I |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
0,8 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
0,8 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
0,8 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOCUKTA RUH SAĞLIĞI VE UYUM BOZUKLUKLARI |
4 |
4 |
0 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
27 |
4,34 |
| DİL GELİŞİMİ |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
0 |
4 |
19 |
3,05 |
| OTİZİMLİ BİREYLERDE DİL VE KONUŞMA TERAPİSİ UYGULAMALARI |
4 |
3 |
4 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
4 |
22 |
3,54 |
| İŞİTME KAYIPLARINDA REHABİLİTASYON |
3 |
3 |
0 |
1 |
1 |
5 |
4 |
1 |
4 |
22 |
3,54 |
| ODYOLOJİYE VE DİL KONUŞMA TEDAVİLERİNE YÖNELİK FARMAKOLOJİ |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
12 |
1,93 |
| DİL VE KONUŞMA TERAPİSİNDE KANITA DAYALI UYGULAMALARA GENEL BAKIŞ |
3 |
3 |
1 |
3 |
2 |
4 |
2 |
1 |
3 |
22 |
3,54 |
| KLİNİK FONOLOJİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
45 |
7,23 |
| SES BOZUKLUKLARI |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
45 |
7,23 |
| DİL VE KONUŞMA TERAPİSTLERİ İÇİN EMBRİYOLOJİ BİLGİSİ |
3 |
2 |
0 |
4 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
18 |
2,89 |
| TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
12 |
1,93 |
| İŞİTME YETERSİZLİKLERİNDE KONUŞMA TERAPİSİ VE REHABİLİTASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KİNEZYOLOJİ |
3 |
2 |
0 |
4 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
18 |
2,89 |
| ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER |
5 |
4 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
1 |
2 |
25 |
4,02 |
| ORTODONTİ |
3 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
1 |
3 |
25 |
4,02 |
| DİL VE KONUŞMA TERAPİSTLERİ İÇİN ETKİLİ KONUŞMA VE DİKSİYON |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
6 |
0,96 |
| ÖZGÜL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ DİSLEKSİ DİSGRAFİ DİSKALKULİ |
4 |
4 |
2 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
31 |
4,98 |
| OKUMA VE YAZMA BOZUKLUKLARI |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
45 |
7,23 |
| ALTERNATİF VE DESTEKLEYİCİ İLETİŞİM SİSTEMLERİ VE TEKNOLOJİLERİ |
3 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
23 |
3,7 |
| DİL VE KONUŞMA BOZUKLUKLARINDA METERYAL VE PROGRAM HAZIRLAMA |
1 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
4 |
18 |
2,89 |
| DUDAK DAMAK YARIĞI VE BAŞ YÜZ ANOMALİLERİNDE DİL VE KONUŞMA TERAPİSİ |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
37 |
5,95 |
| ETKİLİ İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
16 |
2,57 |
| YÖNETİM VE LİDERLİK |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
8 |
1,29 |
| STRES YÖNETİMİ VE STRESLE BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
9 |
1,45 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞARET DİLİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İTALYANCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
15 |
2,41 |
| İTALYANCA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
15 |
2,41 |
| İTALYANCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
15 |
2,41 |
| İTALYANCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
15 |
2,41 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,16 |
| LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞİTME ENGELLİ ÇOCUĞUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ |
5 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
3 |
27 |
4,34 |
| İŞİTSEL ALGI SÜREÇLERİ |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
1 |
3 |
28 |
4,5 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
9 |
1,45 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
1 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
5 |
25 |
4,02 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
79 |
75 |
61 |
84 |
82 |
78 |
67 |
56 |
88 |
670 |
107,72 |