ALMANCA I |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
0,29 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0,1 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLGİSAYAR PROGRAMLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
23 |
2,26 |
VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,06 |
BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,06 |
GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,06 |
YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİTABANI YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNTERNET PROGRAMLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AĞ TEKNOLOJİLERİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
22 |
2,16 |
SİBER GÜVENLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,06 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ELEKTRONİK I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MANTIKSAL DEVRE TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DEVRE ANALİZİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ELEKTRİK MAKİNALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÜÇ ELEKTRONİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KONTROL SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
17 |
1,67 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
7 |
0,69 |
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
2 |
26 |
2,55 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
2 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
7 |
0,69 |
GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ERGONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
0 |
0 |
1 |
4 |
1 |
4 |
3 |
13 |
1,28 |
BENZETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DENEY TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLERİ KALİTE MÜHENDİSLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİKSEL KARAR VERME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİNAMİK PROGRAMLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARAR VE OYUN KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SEZGİSEL YÖNTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YATIRIM PLANLAMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KUYRUK KURAMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TERSİNE MÜHENDİSLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PROJE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
4 |
3 |
11 |
1,08 |
TOPLAM KRİZ YÖNETİMİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,06 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİZİK III |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
18 |
1,77 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
2 |
4 |
2 |
5 |
4 |
17 |
1,67 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
9 |
0,88 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MALZEME BİLİMİ |
3 |
4 |
0 |
2 |
5 |
4 |
4 |
22 |
2,16 |
MUKAVEMET II |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
27 |
2,65 |
BETON TEKNOLOJİSİ |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
32 |
3,14 |
DEMİRYOLU MÜHENDİSLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
31 |
3,05 |
ZEMİN MEKANİĞİ UYGULAMALARI |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
23 |
2,26 |
BARAJLAR |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
32 |
3,14 |
SU YAPILARI TASARIMI |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
31 |
3,05 |
SU KAYNAKLARI |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
2 |
2 |
25 |
2,46 |
DEPREME DAYANIKLI YAPI TASARIMI |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
31 |
3,05 |
KÖPRÜ TASARIMI |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
26 |
2,55 |
ÇELİK YAPILARIN TASARIMI |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
30 |
2,95 |
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİNDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
30 |
2,95 |
TÜNEL TASARIMI |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
5 |
31 |
3,05 |
SONLU ELEMANLAR YÖNETİMİ |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
20 |
1,96 |
ÖNGERMELİ BETONARME YAPILAR |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
14 |
1,38 |
YAPI İŞLETMESİ VE ŞANTİYE TEKNİĞİ |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
32 |
3,14 |
İSTİNAT YAPILARININ TASARIMI |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
19 |
1,87 |
YÜKSEK YAPILARIN TASARIMI |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
28 |
2,75 |
ZEMİN İYİLEŞTİRME YÖNTEMLERİ |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
19 |
1,87 |
DEMİRYOLU TASARIMI |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
29 |
2,85 |
SU TEMİNİ VE ATIK SULARIN UZAKLAŞTIRILMASI |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
29 |
2,85 |
TRAFİK MÜHENDİSLİĞİ |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
16 |
1,57 |
DEPREM MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
29 |
2,85 |
BETONARME YAPILARIN GÜÇLENDİRİLMESİ |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
31 |
3,05 |
ULAŞTIRMA MÜHENDİSLİĞİ |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
29 |
2,85 |
KARAYOLU TASARIMI |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
31 |
3,05 |
KARAYOLU ÜSTYAPILARI TASARIMI |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
24 |
2,36 |
BİNALARDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
33 |
3,24 |
HİDROELEKTRİK TESİSLERİ |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
1 |
4 |
23 |
2,26 |
SULAMA KURUTMA |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
5 |
27 |
2,65 |
PERFORMANSA DAYALI YAPI TASARIMI |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
32 |
3,14 |
BETONARME VE ÖNGERMELİ BETONARME KÖPRÜLER |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
5 |
28 |
2,75 |
ATIK SU TOPLAMA SİSTEMLERİNİN TASARIMI |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
24 |
2,36 |
KIYI LİMAN YAPILARI |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
28 |
2,75 |
İNŞAATTA PAYDAŞ YÖNETİMİ |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
26 |
2,55 |
ÇELİK KÖPRÜLER |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
27 |
2,65 |
ÇEVRE KİMYASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MALZEME KİMYASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR YAPI MALZEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ VE UZAKTAN ALGILAMA TEMEL KAVRAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
33 |
3,24 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
3 |
0 |
11 |
1,08 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
6 |
0,59 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
0 |
0 |
5 |
0,49 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANALİTİK KİMYA |
1 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
0 |
11 |
1,08 |
İLERİ MATEMATİK |
0 |
5 |
3 |
1 |
3 |
0 |
0 |
12 |
1,18 |
TERMODİNAMİK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,06 |
MESLEK ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0,49 |
MİMARİ ANLATIM TEKNİKLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPI BİLGİSİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPI STATİĞİ VE MUKAVEMET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TAŞIYICI SİSTEMLER II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TARİHİ ÇEVRE KORUMA VE RESTORASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİZİKSEL ÇEVRE KONTROLÜ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
5 |
0,49 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0,1 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
35 |
3,44 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
0 |
7 |
0,69 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 401 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
26 |
2,55 |
İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
3 |
1 |
8 |
0,79 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜHENDİSLİKTE DENEYSEL YÖNTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
182 |
195 |
194 |
220 |
225 |
214 |
204 |
1434 |
140,86 |