| ALMANCA I |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
0,31 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0,1 |
| ALMANCA III |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
0,31 |
| ALMANCA IV |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
0,31 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLGİSAYAR PROGRAMLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
23 |
2,36 |
| VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,15 |
| BİLGİSAYAR MİMARİSİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,15 |
| GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,15 |
| YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİTABANI YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNTERNET PROGRAMLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AĞ TEKNOLOJİLERİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
22 |
2,25 |
| SİBER GÜVENLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SANAL GERÇEKLİĞE GİRİŞ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,15 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ELEKTRONİK I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MANTIKSAL DEVRE TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DEVRE ANALİZİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ELEKTRİK MAKİNALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÜÇ ELEKTRONİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HABERLEŞME SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KONTROL SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
17 |
1,74 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
7 |
0,72 |
| ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
2 |
26 |
2,66 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
2 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
7 |
0,72 |
| GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ERGONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
0 |
0 |
1 |
4 |
1 |
4 |
3 |
13 |
1,33 |
| BENZETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEY TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ KALİTE MÜHENDİSLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSTATİSTİKSEL KARAR VERME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİNAMİK PROGRAMLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARAR VE OYUN KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SEZGİSEL YÖNTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YATIRIM PLANLAMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KUYRUK KURAMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TERSİNE MÜHENDİSLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PROJE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
4 |
3 |
11 |
1,13 |
| TOPLAM KRİZ YÖNETİMİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,15 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİZİK III |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
18 |
1,84 |
| FRANSIZCA I |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
5 |
0 |
7 |
0,72 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
2 |
4 |
2 |
5 |
4 |
17 |
1,74 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
9 |
0,92 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MALZEME BİLİMİ |
3 |
4 |
0 |
2 |
5 |
4 |
4 |
22 |
2,25 |
| MUKAVEMET II |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
27 |
2,77 |
| BETON TEKNOLOJİSİ |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
32 |
3,28 |
| DEMİRYOLU MÜHENDİSLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
31 |
3,18 |
| ZEMİN MEKANİĞİ UYGULAMALARI |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
23 |
2,36 |
| BARAJLAR |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
32 |
3,28 |
| SU YAPILARI TASARIMI |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
31 |
3,18 |
| SU KAYNAKLARI |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
2 |
2 |
25 |
2,56 |
| DEPREME DAYANIKLI YAPI TASARIMI |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
31 |
3,18 |
| KÖPRÜ TASARIMI |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
26 |
2,66 |
| ÇELİK YAPILARIN TASARIMI |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
30 |
3,07 |
| İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİNDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
30 |
3,07 |
| TÜNEL TASARIMI |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
5 |
31 |
3,18 |
| SONLU ELEMANLAR YÖNETİMİ |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
20 |
2,05 |
| ÖNGERMELİ BETONARME YAPILAR |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
14 |
1,43 |
| YAPI İŞLETMESİ VE ŞANTİYE TEKNİĞİ |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
32 |
3,28 |
| İSTİNAT YAPILARININ TASARIMI |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
19 |
1,95 |
| YÜKSEK YAPILARIN TASARIMI |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
28 |
2,87 |
| ZEMİN İYİLEŞTİRME YÖNTEMLERİ |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
19 |
1,95 |
| DEMİRYOLU TASARIMI |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
29 |
2,97 |
| SU TEMİNİ VE ATIK SULARIN UZAKLAŞTIRILMASI |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
29 |
2,97 |
| TRAFİK MÜHENDİSLİĞİ |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
16 |
1,64 |
| DEPREM MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
29 |
2,97 |
| BETONARME YAPILARIN GÜÇLENDİRİLMESİ |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
31 |
3,18 |
| ULAŞTIRMA MÜHENDİSLİĞİ |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
29 |
2,97 |
| KARAYOLU TASARIMI |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
31 |
3,18 |
| KARAYOLU ÜSTYAPILARI TASARIMI |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
24 |
2,46 |
| BİNALARDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
33 |
3,38 |
| HİDROELEKTRİK TESİSLERİ |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
1 |
4 |
23 |
2,36 |
| SULAMA KURUTMA |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
5 |
27 |
2,77 |
| PERFORMANSA DAYALI YAPI TASARIMI |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
32 |
3,28 |
| BETONARME VE ÖNGERMELİ BETONARME KÖPRÜLER |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
5 |
28 |
2,87 |
| ATIK SU TOPLAMA SİSTEMLERİNİN TASARIMI |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
24 |
2,46 |
| KIYI LİMAN YAPILARI |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
28 |
2,87 |
| İNŞAATTA PAYDAŞ YÖNETİMİ |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
26 |
2,66 |
| ÇELİK KÖPRÜLER |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
27 |
2,77 |
| ÇEVRE KİMYASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MALZEME KİMYASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR YAPI MALZEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ VE UZAKTAN ALGILAMA TEMEL KAVRAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
33 |
3,38 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
3 |
0 |
11 |
1,13 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
6 |
0,61 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
0 |
0 |
5 |
0,51 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
6 |
0,61 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
6 |
0,61 |
| ANALİTİK KİMYA |
1 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
0 |
11 |
1,13 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
7 |
0,72 |
| İLERİ MATEMATİK |
0 |
5 |
3 |
1 |
3 |
0 |
0 |
12 |
1,23 |
| TERMODİNAMİK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
21 |
2,15 |
| MESLEK ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0,51 |
| MİMARİ ANLATIM TEKNİKLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPI BİLGİSİ II |
3 |
1 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
23 |
2,36 |
| YAPI STATİĞİ VE MUKAVEMET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TAŞIYICI SİSTEMLER II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TARİHİ ÇEVRE KORUMA VE RESTORASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİZİKSEL ÇEVRE KONTROLÜ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
5 |
0,51 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0,1 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0,2 |
| SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
35 |
3,59 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
0 |
7 |
0,72 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
8 |
0,82 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 401 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
26 |
2,66 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
3 |
1 |
8 |
0,82 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MÜHENDİSLİKTE DENEYSEL YÖNTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
187 |
201 |
201 |
228 |
241 |
229 |
212 |
1499 |
153,59 |