ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
2 |
8 |
0,97 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,12 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,12 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
43 |
5,22 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
45 |
5,46 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DRAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ DOĞANDA DUYU BÜTÜNLÜĞÜ |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
1 |
4 |
5 |
5 |
54 |
6,55 |
DANS VE HAREKET TEDAVİSİ |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
5 |
0 |
0 |
13 |
1,58 |
BAKIM VERENLERDE ERGOTERAPİ |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
61 |
7,4 |
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE |
5 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
5 |
3 |
3 |
3 |
0 |
3 |
40 |
4,85 |
MOTOR ÖĞRENME |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
1 |
5 |
3 |
5 |
50 |
6,07 |
TOPLUM TEMELLİ REHABİLİTASYON |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
4 |
0 |
2 |
2 |
2 |
26 |
3,16 |
ENGELLİ BİREYLERİN İNSAN HAKLARI |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
1 |
4 |
4 |
4 |
46 |
5,58 |
ROMATİZMAL HASTALIKLARDA ERGOTERAPİ |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
3 |
5 |
5 |
58 |
7,04 |
SAĞLIK İLETİŞİM |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
1 |
5 |
1 |
3 |
2 |
1 |
29 |
3,52 |
KORUYUCU ERGOTERAPİ VE ÇEVRESEL DÜZENLEMELER |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
59 |
7,16 |
KARDİYOPULMONER HASTALIKLARINDA ERGOTERAPİ |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
26 |
3,16 |
GÖRME ÖZÜRLÜLERDE BAĞIMSIZ YAŞAM |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
41 |
4,98 |
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA BAĞIMSIZ YAŞAM |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
1 |
5 |
5 |
5 |
60 |
7,28 |
MESLEKİ REHABİLİTASYON |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
1 |
16 |
1,94 |
ENGELLİLERDE SPOR VE REHABİLİTASYON |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
4 |
4 |
4 |
40 |
4,85 |
ERGOTERAPİST VE OKUL DANIŞMANLIĞI |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
61 |
7,4 |
BEL BOYUN OKULU |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
60 |
7,28 |
DİYABET VE ERGOTERAPİ |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
0 |
5 |
5 |
3 |
48 |
5,83 |
REHABİLİTASYONDA SANAL GERÇEKLİK |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
3 |
5 |
5 |
57 |
6,92 |
ENDÜSTRİYEL ERGONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
0 |
1 |
1 |
1 |
21 |
2,55 |
GERİATRİDE ERGOTERAPİ |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
1 |
5 |
5 |
5 |
54 |
6,55 |
İŞARET DİLİ |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,94 |
KORUYUCU ERGOTERAPİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
4 |
5 |
5 |
59 |
7,16 |
AFETLER VE TOPLUMSAL KATILIM |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
51 |
6,19 |
ENGELLİLERDE ERGOTERAPİ |
3 |
3 |
5 |
3 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1 |
4 |
4 |
4 |
45 |
5,46 |
REHABİLİTASYONDA HAYVAN DESTEKLİ YAKLAŞIMLAR |
5 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
5 |
2 |
35 |
4,25 |
YUTMA BOZUKLUKLARINDA ERGOTERAPİ |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
3 |
5 |
5 |
49 |
5,95 |
ERGOTERAPİ PARADİGMALARI |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
32 |
3,88 |
SAĞLIKLI YAŞAM STRATEJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGELLİLERDE SPOR VE AKTİVİTE |
3 |
2 |
4 |
2 |
1 |
4 |
3 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
4 |
44 |
5,34 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
12 |
1,46 |
İÇ HASTALIKLARI (SEÇİMLİK DERS II) |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
25 |
3,03 |
BİYOKİMYA |
4 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
5 |
1 |
3 |
3 |
4 |
46 |
5,58 |
ROMATİZMAL HASTALIKLAR |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
0 |
2 |
3 |
3 |
31 |
3,76 |
İŞ UĞRAŞI VE TERAPİSİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
60 |
7,28 |
SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
1 |
0 |
5 |
3 |
5 |
32 |
3,88 |
GİRİŞİMCİLİK |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,18 |
HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
11 |
1,33 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
5 |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
2 |
30 |
3,64 |
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI VE ÖRNEK OLAYLAR |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
9 |
1,09 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
3 |
4 |
3 |
0 |
5 |
2 |
3 |
5 |
1 |
1 |
0 |
27 |
3,28 |
ULUSLARARASI MEDYA |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
49 |
5,95 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
29 |
3,52 |
TÜRK ANAYASA HUKUKU |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
4 |
3 |
0 |
3 |
3 |
2 |
25 |
3,03 |
İSTATİSTİK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
13 |
1,58 |
TİCARET HUKUKU |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
3 |
0 |
2 |
22 |
2,67 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
39 |
4,73 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
2 |
0 |
5 |
5 |
4 |
34 |
4,13 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
4 |
0 |
4 |
5 |
0 |
0 |
0 |
19 |
2,31 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
4 |
0 |
4 |
5 |
0 |
0 |
0 |
19 |
2,31 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
1 |
4 |
0 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,94 |
REKLAMCILIK |
2 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
0 |
0 |
15 |
1,82 |
SİYASAL İLETİŞİM |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
2 |
2 |
19 |
2,31 |
SOSYAL SORUMLULUK |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
25 |
3,03 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
3 |
0,36 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
5 |
0 |
3 |
2 |
1 |
32 |
3,88 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
2 |
3 |
2 |
28 |
3,4 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
3 |
4 |
2 |
4 |
4 |
2 |
32 |
3,88 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
2 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
20 |
2,43 |
GENEL MUHASEBE |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
35 |
4,25 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
22 |
2,67 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
157 |
149 |
180 |
176 |
154 |
176 |
169 |
176 |
197 |
78 |
188 |
177 |
169 |
2146 |
260,44 |