| GOLF |
1 |
4 |
4 |
5 |
2 |
0 |
3 |
1 |
4 |
2 |
5 |
1 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
47 |
5,24 |
| FUTBOL |
5 |
4 |
2 |
5 |
5 |
1 |
2 |
1 |
5 |
2 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
2 |
5 |
5 |
60 |
6,69 |
| BASKETBOL |
1 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
5 |
5 |
1 |
3 |
2 |
5 |
66 |
7,36 |
| VOLEYBOL |
1 |
4 |
4 |
5 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
65 |
7,25 |
| HENTBOL |
1 |
2 |
5 |
5 |
2 |
1 |
3 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
49 |
5,46 |
| FİTNESS |
1 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
0 |
5 |
4 |
3 |
3 |
57 |
6,35 |
| YÜZME |
3 |
5 |
1 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
0 |
2 |
2 |
4 |
5 |
3 |
64 |
7,13 |
| TENİS |
4 |
1 |
4 |
5 |
4 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
3 |
0 |
5 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
47 |
5,24 |
| ARTİSTİK CİMNASTİK |
5 |
1 |
2 |
5 |
3 |
1 |
2 |
1 |
5 |
3 |
1 |
1 |
5 |
5 |
1 |
1 |
2 |
3 |
47 |
5,24 |
| RİTMİK CİMNASTİK |
5 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
3 |
5 |
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
58 |
6,47 |
| ATLETİZM |
5 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
2 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
4 |
54 |
6,02 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL HUKUK |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
5 |
2 |
2 |
0 |
28 |
3,12 |
| BASKETBOL I |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
35 |
3,9 |
| YÜZME I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| HENTBOL I |
4 |
0 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
35 |
3,9 |
| GÜREŞ I |
2 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
3 |
4 |
1 |
3 |
2 |
5 |
64 |
7,13 |
| FUTBOL I |
2 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
3 |
5 |
3 |
3 |
2 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
41 |
4,57 |
| JUDO I |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
59 |
6,58 |
| VOLEYBOL I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| KARATE-DO I |
5 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
48 |
5,35 |
| YOGA I |
0 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
2 |
0 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
48 |
5,35 |
| SATRANÇ I |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
0 |
1 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| FUTSAL I |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
5 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
40 |
4,46 |
| TAEKWONDO I |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
47 |
5,24 |
| STEP AEROBİK I |
5 |
1 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
44 |
4,91 |
| ATICILIK I |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
38 |
4,24 |
| SPINNING I |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
47 |
5,24 |
| ESKRİM I |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
52 |
5,8 |
| HALK OYUNLARI I |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
49 |
5,46 |
| GRUP FİTNESS I |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| ARTİSTİK CİMNASTİK I |
5 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
33 |
3,68 |
| MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| GÖSTERİ CİMNASTİĞİ I |
2 |
4 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
3 |
3 |
3 |
56 |
6,24 |
| GOLF I |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
40 |
4,46 |
| BUZ PATENİ I |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
51 |
5,69 |
| FİTNESS I |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
2 |
32 |
3,57 |
| RİTİM EĞİTİMİ VE DANS I |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
41 |
4,57 |
| MASA TENİSİ I |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
4 |
4 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
36 |
4,01 |
| RİTMİK CİMNASTİK I |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
54 |
6,02 |
| BADMİNTON I |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
0 |
2 |
1 |
1 |
39 |
4,35 |
| PİLATES I |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
45 |
5,02 |
| TENİS I |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
62 |
6,91 |
| ORYANTİRİNG I |
4 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
3 |
5 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| KAYAK I |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
64 |
7,13 |
| KANO I |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
66 |
7,36 |
| YELKEN I |
5 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| İLKYARDIM VE SUDA CAN KURTARMA I |
4 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
2 |
4 |
2 |
52 |
5,8 |
| TEMEL DONANIMLI DALIŞ I |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
35 |
3,9 |
| BOKS I |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
45 |
5,02 |
| SÖRF I |
1 |
5 |
1 |
5 |
2 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
3 |
66 |
7,36 |
| BİSİKLET I |
1 |
0 |
2 |
3 |
3 |
0 |
2 |
1 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
50 |
5,57 |
| BOCCE I |
3 |
1 |
4 |
2 |
1 |
3 |
5 |
2 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
52 |
5,8 |
| OKÇULUK |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
63 |
7,02 |
| YÖNETİM SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPOR MASAJI |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
57 |
6,35 |
| SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
3 |
1 |
2 |
2 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
34 |
3,79 |
| EGZERSİZ PSİKOLOJİSİ |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
64 |
7,13 |
| SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
5 |
2 |
1 |
1 |
4 |
3 |
3 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
39 |
4,35 |
| UYGULAMALI DOĞA SPORLARI |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
4 |
0 |
2 |
3 |
3 |
34 |
3,79 |
| SPORCU TEMSİLCİLİĞİ |
3 |
3 |
4 |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
2 |
50 |
5,57 |
| UYGULAMALI SU SPORLARI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
4 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
42 |
4,68 |
| SPORDA VE EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİRLİK |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
0 |
4 |
2 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
1 |
50 |
5,57 |
| EKONOMİYE GİRİŞ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
18 |
2,01 |
| REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
0 |
5 |
1 |
48 |
5,35 |
| SPORDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
56 |
6,24 |
| SPOR YARALANMALARI |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
3 |
4 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
0 |
29 |
3,23 |
| KUVVET ANTRENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DOĞA VE SPOR FOTOĞRAFÇILIĞI |
4 |
0 |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
21 |
2,34 |
| SÜRAT, ÇABUKLUK VE ÇEVİKLİK ANRTENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPOR YAYINCILIĞI |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
47 |
5,24 |
| REKREASYONDA PROGRAM GELİŞTİRME |
1 |
0 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
1 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
1 |
40 |
4,46 |
| COĞRAFYA KÜLTÜRÜ VE SPOR |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
30 |
3,34 |
| SPOR EKONOMİSİ |
1 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
4 |
0 |
38 |
4,24 |
| SPORDA ETKİNLİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SERBEST ZAMAN BECERİLERİ |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
0 |
1 |
1 |
0 |
21 |
2,34 |
| SPORDA GİRİŞİMCİLİK PROJELERİ |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
24 |
2,68 |
| PARK REKREASYONU |
4 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
2 |
5 |
1 |
5 |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
32 |
3,57 |
| ESENLİK VE SPOR |
4 |
4 |
3 |
1 |
4 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
45 |
5,02 |
| ENGELLİLERDE SPOR |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
57 |
6,35 |
| GENEL MUHASEBE |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
29 |
3,23 |
| ENGELLİLERDE ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
45 |
5,02 |
| SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
48 |
5,35 |
| ENGELLİLERDE EĞİTSEL OYUNLAR |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
52 |
5,8 |
| REKREASYONEL KAYNAKLAR |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
41 |
4,57 |
| BİLGİSAYAR DESTEKLİ PERFORMANS ANALİZİ |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
57 |
6,35 |
| SPORDA ÇOCUK KORUMA |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
47 |
5,24 |
| YAŞAM KOÇLUĞU VE BİREYSEL ANTRENÖRLÜK |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
52 |
5,8 |
| DAYANIKLILIK ANTRENMAN YÖNTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
50 |
5,57 |
| KONDİSYON ANTRENMANI VE YÖNTEMLERİ |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
65 |
7,25 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
51 |
5,69 |
| SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
56 |
6,24 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
50 |
5,57 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
50 |
5,57 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
26 |
2,9 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
40 |
4,46 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
5 |
0 |
5 |
5 |
5 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
29 |
3,23 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GİRİŞİMCİLİK |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
24 |
2,68 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,67 |
| DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
18 |
2,01 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
0 |
0 |
16 |
1,78 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
0 |
3 |
0 |
22 |
2,45 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,67 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
11 |
1,23 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
90 |
10,03 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
21 |
2,34 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
0 |
0 |
19 |
2,12 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,11 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,56 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
3 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
2 |
5 |
4 |
4 |
0 |
33 |
3,68 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
28 |
3,12 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
1,34 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
0 |
18 |
2,01 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
5 |
1 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
19 |
2,12 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
19 |
2,12 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
2,01 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,78 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
20 |
2,23 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
258 |
225 |
241 |
261 |
205 |
203 |
246 |
221 |
309 |
350 |
387 |
306 |
341 |
320 |
213 |
236 |
253 |
228 |
4803 |
535,45 |