TR EN

Amaç ve Hedefler

Programın Amacı

Marka İletişim Bölümü , reklam ve marka ilişkisi, marka stratejileri, tüketim toplumundaki marka kavramının yeri gibi sorunsalları ayrıntılı dersler aracılığı ile öğrencilere kavratmak ve bölümden mezun olan kişilerin ajanslar başta olmak üzere bir çok yerde istihdam edilebilmelerini sağlamak amacı ile kurulmuş bir bölümdür. Üniversitelerde ve Meslek Yüksekokullarda yeni yeni kurulmaya başlanan bu bölüm reklamla ilgili marka kavramının çok önemli olduğu günümüzde zaman geçtikçe daha da önemli hale gelecek bir bölümdür. Bu amaçla program ilgili bilgilerin ayrıntılı olarak öğrencilere aktarılması ve istihdam edilen insanların daha donanımlı hale gelmesini sağlamakla ilgili önemli bir yer taşımaktadır. Türkiye'de marka kavramının reklamla ilişkisinin ortaya çıkarılması,daha ayrıntılı ele alınması ve marka kavramının reklamla ilişkisinin daha da boyutlu şekilde kavranmasının yaygınlaştırılması anlamında marka iletişim bölümü öğrencilere bu değerleri ve kavramları anlatmayı,düşündürtmeyi amaçlamaktadır.

Programın Hedefi

Bölüm hedefleri: 1-Marka iletişim stratejilerini öğrencilere ayrıntılı biçimde aktarmak. 2-Reklam ve marka kavramlarının ilişkilerini ayrıntılı şekilde anlaşılır halde öğrencilere iletmek.4-Markanın kavramlarının ve insan duyuları ile ilişkisinin öğrencilere iletililmesini sağlamak.5-Marka kavramının pratik anlamını ve çalışma olanaklarına katkısının pratik sonuçlarını kavratmak. 6-Modern reklam iletişim stratejilerindeki bağlantıların marka ile ilişkisini ortaya çıkarmak. 7-Marka iletişim stratejilerinin yaygınlaşan stratejiler olmasını sağlamak.8-Marka tanımının reklam dünyasındakiyerini pratik ölçütlerle nasıl oluşturulduğunu yararlı halde sunabilmek.