TR EN

REKLAMCILIK DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
STV464 REKLAMCILIK 5 3 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Ders kapsamında reklam ve reklamcılıkla ilgili temel teorik ve pratik bilgilerin verilmesi, öğrencilerin reklamcılığın işleyişi ile ilgili temel bilgi ve süreçleri öğrenmeleri amaçlanmaktadır.
İçerik: Ders içeriğinde reklam ve reklamcılığa giriş, reklamın amaçları, reklamın işlevleri, reklam ve pazarlama ilişkisi, reklamda marka olgusu, marka yaratımı, reklamcılığın amaç ve işlevleri bağlamında kimlik, benlik ve tüketim pratikleri, tüketici davranışını etkileyen faktörler, reklam kampanyaları, reklamda medya planlaması, reklam metni yazımı konu başlıkları yer alır.