| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
1 |
2 |
8 |
0,51 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0,19 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
0 |
2 |
3 |
24 |
1,54 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
0 |
2 |
3 |
24 |
1,54 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL HUKUK |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
0,32 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
1 |
2 |
2 |
19 |
1,22 |
| SINIF YÖNETİMİ |
4 |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
49 |
3,14 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
16 |
1,02 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
0 |
1 |
17 |
1,09 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
1 |
3 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
3 |
0 |
1 |
0 |
12 |
0,77 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
1 |
4 |
1 |
0 |
1 |
13 |
0,83 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
0 |
2 |
3 |
24 |
1,54 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
0 |
2 |
3 |
24 |
1,54 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
0 |
2 |
3 |
24 |
1,54 |
| GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
0 |
0 |
7 |
0,45 |
| TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KODLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MARKA KÜLTÜRÜ VE KURUMSAL KİMLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL DÜŞÜNME VE DİJİTAL İMGELEME TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KURUMSAL KİMLİK TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNTERAKTİF MEDYA KURAM VE TEORİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRME BİÇİMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL İLETİŞİM TASARIM TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL DÜNYADA FİKRİ MÜLKİYET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PORTFOLYO TASARIMI VE SUNUM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MÜZAKERE TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSLAR VE ÇORBALAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MESLEK ETİĞİ |
1 |
0 |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
3 |
0 |
4 |
13 |
0,83 |
| YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MENÜ PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MUTFAK AKIMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖZEL DURUMLARDA BESLENME VE REÇETELER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SERVİS TEKNİKLERİ VE GÖRGÜ KURALLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ÇALIŞMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GASTRONOMİ TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YEMEK FOTOĞRAFÇILIĞI VE STİLİSTLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KENT MUTFAKLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GASTRONOMİ OKURYAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOĞUK MUTFAK TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FÜZYON MUTFAĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0,13 |
| ŞARAP BİLİMİ VE TEKNOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,13 |
| GIDALARIN DUYUSAL ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,13 |
| GIDA COĞRAFYASI VE ROTALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RESTORAN TASARIMI VE YÖNETİCİLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ZİYAFET VE İKRAM HİZMETLERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI GASTRONOMİ PROJELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YİYECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA İLE YENİ NESİL GASTRONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOKAK YEMEKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MASAÜSTÜ YAYINCILIK I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
4 |
0,26 |
| MASAÜSTÜ YAYINCILIK II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SEMİYOTİK |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,19 |
| GRAFİK TASARIMI TARİHİ VE UYGULAMALARI |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
7 |
0,45 |
| FOTOĞRAF |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,19 |
| TASARIMDA YAPAY ZEKA VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇAĞDAŞ GÖRSEL TASARIM VE KOMPOZİSYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ARTİSTİK PERSPEKTİF |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGULAMALI GÖRSEL TASARIM İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
2 |
2 |
5 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
19 |
1,22 |
| HAREKETLİ GRAFİK TASARIMI I |
2 |
1 |
0 |
5 |
5 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
15 |
0,96 |
| HAREKETLİ GRAFİK TASARIMI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MİTOLOJİ |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,26 |
| WEB ARAYÜZ TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEYSEL GRAFİK TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KENTSEL GRAFİK TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KULLANICI ARAYÜZÜ VE DENEYİMİ TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNFOGRAFİK TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PORTFOLYO TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL DİL VE İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,45 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0,13 |
| DİJİTAL PAZARLAMA |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
0 |
1 |
0 |
3 |
1 |
0 |
18 |
1,15 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
27 |
1,73 |
| YAPAY ZEKA EKSENİNDE MEDYA VE MARKA |
5 |
3 |
5 |
1 |
5 |
4 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
46 |
2,94 |
| AKILLI BİNALAR |
3 |
1 |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
2 |
3 |
5 |
4 |
3 |
41 |
2,62 |
| MOBİL YAŞAM BİRİMLERİ |
5 |
3 |
2 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
2 |
4 |
3 |
3 |
45 |
2,88 |
| ŞEHİRCİLİK VE KENTSEL PLANLAMA TARİHİ |
4 |
4 |
2 |
1 |
2 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
1 |
3 |
37 |
2,37 |
| İLERİ GRAFİK ANLATIM TEKNİKLERİ |
2 |
0 |
2 |
5 |
4 |
3 |
4 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
36 |
2,3 |
| GELECEĞİN ÇEVRESİ |
4 |
5 |
1 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
4 |
37 |
2,37 |
| İÇ MEKANDA ÇEVRESEL KONTROL SİSTEMLERİ |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
37 |
2,37 |
| MESLEKİ UYGULAMALAR I |
0 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
1 |
5 |
4 |
3 |
37 |
2,37 |
| KENT KİMLİĞİ VE KÜLTÜREL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
5 |
3 |
2 |
3 |
1 |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
41 |
2,62 |
| KÜRESEL ÇEVRE SORUNLARI |
4 |
3 |
2 |
4 |
1 |
1 |
0 |
4 |
1 |
4 |
0 |
1 |
25 |
1,6 |
| SİNEMA VE MEKAN İLİŞKİSİ |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
1 |
4 |
38 |
2,43 |
| İÇ MİMARLIKTA 3 BOYUTLU DİJİTAL GÖRSELLEŞTİRME |
2 |
0 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
5 |
3 |
35 |
2,24 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR VE ÇAĞDAŞ YAPI MALZEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DUYUSAL MEKANLAR |
5 |
5 |
1 |
2 |
5 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
40 |
2,56 |
| ALGORİTMİK TASARIM ÇALIŞMALARI |
4 |
3 |
2 |
2 |
5 |
4 |
5 |
2 |
1 |
5 |
3 |
2 |
38 |
2,43 |
| YAPAY ZEKA DESTEKLİ MEKAN TASARIMI |
3 |
1 |
0 |
5 |
2 |
0 |
4 |
1 |
0 |
4 |
0 |
1 |
21 |
1,34 |
| ESNEK MOBİLYA TASARIMI VE ERGONOMİ İLİŞKİSİ |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
51 |
3,27 |
| SERGİLEME VE PERFORMANS MEKANLARI TASARIMI |
5 |
5 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
4 |
43 |
2,75 |
| GELECEĞİN MİMARLIĞI |
5 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
44 |
2,82 |
| BİYOFİLİK TASARIM VE DOĞAYLA UYUMLU MEKANLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KENTSEL İÇ MEKAN |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KONUT SORUNU VE POLİTİKALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇEVRESEL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNCE YAPI TEKNOLOJİLERİ VE MALZEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İÇ MEKANDA MİKRO PEYZAJ KURGULARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MOBİLYA TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EVRENSEL TASARIM |
4 |
4 |
2 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
49 |
3,14 |
| PROJE YÖNETİMİ VE MALİYET |
1 |
0 |
5 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
3 |
24 |
1,54 |
| RÖLÖVE |
1 |
1 |
2 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
25 |
1,6 |
| İSTANBULUN KENT ANALİZİ |
5 |
4 |
2 |
0 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
5 |
1 |
3 |
36 |
2,3 |
| AYDINLATMA TEKNOLOJİLERİ |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
5 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
33 |
2,11 |
| MESLEKİ UYGULAMALAR II |
0 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
2 |
5 |
4 |
3 |
38 |
2,43 |
| AFETE DİRENÇLİ MEKAN TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL MİRAS ESERLERİNDE RESTORASYON TEKNİKLERİ VE UYGULAMALARI |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
53 |
3,39 |
| KENTİN RUHU: MEKAN, HAFIZA VE KİMLİK |
5 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
4 |
36 |
2,3 |
| MEDYA TARİHİ |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
6 |
0,38 |
| SENARYO YAZIM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KAMERA VE IŞIK TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEYSEL TİPOGRAFİ |
4 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
3 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
14 |
0,9 |
| GÖRSEL ALGI VE REKLAMCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GİRİŞİMCİLİK PRATİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BELGESEL ÜRETİM SÜREÇLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİLM FESTİVALLERİ VE DAĞITIM PRATİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİLM YAPIM VE PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KİŞİLER ARASI İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ BİLDİRİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL TEKNOLOJİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DRONE ÇEKİM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKOLOJİK OKURYAZARLIK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KISA FİLM YAPIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KENT VE KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 3 BOYUTLU GRAFİK ANİMASYON I |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0,77 |
| 3 BOYUTLU GRAFİK ANİMASYON II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRÜNTÜ YÖNETMENLİĞİ VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER I |
2 |
2 |
1 |
5 |
2 |
4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
27 |
1,73 |
| GÖRÜNTÜ YÖNETMENLİĞİ VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER II |
1 |
2 |
4 |
5 |
2 |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
30 |
1,92 |
| DİJİTAL OYUN TASARIMI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL OYUN TASARIMI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İZLENİM YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KURUMSAL İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EMPATİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PROFESYONEL KOÇLUK VE MENTORLUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İKNA KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA VE TÜKETİM KÜLTÜRÜ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İMAJ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA DESTEKLİ TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MARKALI DERSLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLGİSAYARLA 2B ANİMASYON ÜRETİM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE GÖRSEL TASARIMIN GELECEĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPSS İLE VERİ ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İRADEYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN BECERİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ESTETİK VE YARATICILIK |
5 |
3 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
20 |
1,28 |
| KONSEPT VE TASARIM |
3 |
3 |
1 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
3 |
29 |
1,86 |
| İÇ MİMARİDE RENK VE KULLANIMI |
2 |
4 |
0 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
15 |
0,96 |
| VİTRİN VE FUAR STANDI TASARIMI |
2 |
2 |
0 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
3 |
2 |
24 |
1,54 |
| İLERİ GÖRSEL ANLATIM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İÇ MEKAN TEKSTİLLERİ |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
20 |
1,28 |
| İÇ MİMARİ MESLEKİ UYGULAMALARI I |
0 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
0 |
5 |
4 |
3 |
36 |
2,3 |
| YEŞİL BİNA TASARIMI |
5 |
3 |
2 |
3 |
1 |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
41 |
2,62 |
| İÇ MİMARİDE YAPI BİLGİ MODELLEMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İÇ MİMARLIKTA MALZEME BİLGİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İÇ MİMARLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KORUMA VE RESTORASYON |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
19 |
1,22 |
| ŞANTİYE YÖNETİMİ |
2 |
0 |
5 |
0 |
2 |
3 |
4 |
3 |
0 |
2 |
5 |
5 |
31 |
1,98 |
| AKUSTİK |
3 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
2 |
23 |
1,47 |
| TASARIM VE MARKALAŞMA |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
0 |
3 |
1 |
2 |
19 |
1,22 |
| GELECEĞİN MALZEMELERİ |
4 |
5 |
1 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
4 |
37 |
2,37 |
| İÇ MİMARİ MESLEKİ UYGULAMALARI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İKLİM KRİZİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR MİMARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İÇ MİMARLIK METAVERSE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İÇ MİMARLIKTA DİSİPLİNLERARASI PROJE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AYDINLATMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GAYRİMENKUL PİYASALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,47 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
4 |
25 |
1,6 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
5 |
0,32 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
4 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
3 |
23 |
1,47 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
4 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
3 |
23 |
1,47 |
| İTALYANCA III |
1 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
3 |
25 |
1,6 |
| İTALYANCA IV |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
4 |
22 |
1,41 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TASARIM YARIŞMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RENK BİLGİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA TASARIMINDA ERKEK GİYİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TAKI VE AKSESUAR TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA TASARIMINDA ÇOCUK GİYİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA TASARIMINDA MAKYAJ |
3 |
0 |
1 |
0 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
0 |
4 |
29 |
1,86 |
| GİYSİ AKSESUARLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA FOTOĞRAFI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEYSEL GİYSİ ATÖLYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VİTRİN TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEYSEL TEKSTİL ATÖLYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKILLI TEKSTİLLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEYSEL BASKI ATÖLYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA EDİTÖRLÜĞÜ VE YAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MODA VE MARKALAŞMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DEFİLE ORGANİZASYONU VE MODA KOREOGRAFİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
1 |
18 |
1,15 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
4 |
2 |
1 |
3 |
19 |
1,22 |
| PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
0,26 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
5 |
2 |
0 |
2 |
15 |
0,96 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,13 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
4 |
25 |
1,6 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,13 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
2 |
13 |
0,83 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
14 |
0,9 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
5 |
1 |
0 |
2 |
1 |
2 |
5 |
1 |
1 |
1 |
19 |
1,22 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
5 |
0 |
1 |
3 |
2 |
1 |
5 |
1 |
1 |
3 |
22 |
1,41 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,26 |
| YENİ MEDYA VE İLETİŞİM |
3 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
47 |
3,01 |
| İLERİ KURGU TEKNİKLERİ |
4 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
40 |
2,56 |
| SİNEMA VE SOSYOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİNEMA VE FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AVRUPA SİNEMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STORYBOARD ÇİZİM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HABER VE RÖPORTAJ TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİNEMA VE MİTOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TELEVİZYON VE SİNEMADA MÜZİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇİZGİ FİLM, ANİMASYON VE SİNEMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA VE TOPLUMSAL CİNSİYET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SENARYO YAZIM UYGULAMALARI |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
4 |
4 |
3 |
2 |
34 |
2,18 |
| TÜRK SİNEMASI |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
18 |
1,15 |
| SİNEMA VE PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UZAK DOĞU VE ASYA SİNEMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DENEYSEL SİNEMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BELGESEL SİNEMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| POLİTİK SİNEMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REKLAMCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİLM VE EKO-ELEŞTİRİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| POPÜLER KÜLTÜR VE MEDYA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİLM ELEŞTİRİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÜÇ BOYUTLU TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MİZANSEN UNSURLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ULUSAŞIRI TÜRK SİNEMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| POST PRODÜKSİYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TELEVİZYON YAYINCILIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİMKURGU KÜLTÜRÜ VE BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETMEN SİNEMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STÜDYO VE REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİLM YAPIM GELİŞTİRİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VİDEOART |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİLİKÇİ PRODÜKSİYON YÖNELİMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE SİNEMA UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REKLAM VE MARKA YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİNEMACILIK KARİYERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ SENARYO TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
4 |
4 |
1 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
39 |
2,5 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
2 |
2 |
0 |
0 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
21 |
1,34 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MESLEKİ İNGİLİZCE I |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
7 |
0,45 |
| MESLEKİ İNGİLİZCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
2 |
1 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
25 |
1,6 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
1 |
19 |
1,22 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
4 |
0 |
1 |
1 |
3 |
2 |
4 |
1 |
1 |
4 |
23 |
1,47 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
0 |
3 |
0 |
1 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
0 |
2 |
22 |
1,41 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,09 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
184 |
151 |
224 |
163 |
195 |
207 |
232 |
231 |
223 |
201 |
174 |
245 |
2430 |
155,57 |