TR EN

KAMPANYA PLANLAMA UYGULAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIR363 KAMPANYA PLANLAMA UYGULAMASI 5 4 2 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Öğrencilere kampanya planlama sürecini gerçek projeler üzerinde uygulamalı olarak deneyimletmek, stratejik düşünme becerisini pratiğe dökme yeteneği kazandırmak
İçerik: Ders, öğrencilere teoride öğrenilen planlama adımlarını uygulama fırsatı verir. Gerçek ya da simüle edilmiş projeler üzerinde grup çalışmaları yapılır; hedef kitle analizi, yaratıcı konsept geliştirme, medya planlama, bütçe hazırlama ve sunum teknikleri uygulamalı olarak işlenir.