Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
INF687 | SEMİNER | 3 | 0 | 0 | 18 |
DERS BİLGİLERİ |
|
---|---|
Dersin Öğretim Dili : | Türkçe |
Dersin Düzeyi | DOKTORA, TYY: + 8.Düzey, EQF-LLL: 8.Düzey, QF-EHEA: 3.Düzey |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Veriliş Şekli | - |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi AHMAD RESHAD NOORI |
Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi | Dr.Öğr.Üyesi AYLİN ECE KAYABEKİR |
Ders Ön Koşulu | Yok |
AMAÇ VE İÇERİK |
|
---|---|
Amaç: | Bu ders kapsamında, öğrencilerin mesleki konularda araştırma yoluyla yeni bilgiler edinme ve bu bilgileri raporlama - topluluk önünde sunma becerilerinin geliştirmesi amaçlanmaktadır. |
İçerik: | Bu ders amacı doğrultusunda öğrencilerin hazırladığı araştırma raporlarının sınıfta sunulmasını içermektedir. |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
---|
Akademik konularda öneri getirebilme |
Disiplinler arası araştırma yapabilme |
Hazırlıklarını ve araştırmalarını raporlayabilme |
Topluluk önünde bilgilerini paylaşma konusunda görerek ve deneyerek tecrübe kazanabilme |
Öğrenciler yazılı ve sözlü iletişim becerilerini geliştirebilme |
HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI |
|||
---|---|---|---|
Hafta | Ön Hazırlık | Konular | Yöntem |
1 | - | Seminer konularının belirlenmesi | - |
2 | - | Seminer konularının belirlenmesi | - |
3 | - | Bireysel çalışma | - |
4 | - | Bireysel çalışma | - |
5 | - | Bireysel çalışma | - |
6 | - | Bireysel çalışma | - |
7 | - | Bireysel çalışma | - |
8 | - | ARA SINAV | - |
9 | - | Bireysel çalışma | - |
10 | - | Bireysel çalışma | - |
11 | - | Bireysel çalışma | - |
12 | - | Bireysel çalışma | - |
13 | - | Bireysel çalışma | - |
14 | - | Sunumlar | - |
15 | - | Sunumlar | - |
16 | - | FİNAL | - |
17 | - | FİNAL | - |
KAYNAKLAR |
---|
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
|||
---|---|---|---|
Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi | Etkinlik Sayısı | Katkı Yüzdesi | Açıklama |
(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KNOWLEDGE | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Theoretical | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Students could be define and formulate complex engineering problems.
|
||||||
2 |
Students develop the knowladge an mathematic, science and engineering
|
KNOWLEDGE | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Factual | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Able to reach widely informations by means of modern methods and techniques applied in engineering.
|
||||||
2 |
They acquire to reach and provide new knowledge at high level
|
SKILLS | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Cognitive | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Students use computer hardware and software for the solution of civil engineering problems
|
||||||
2 |
Students can find or reach data and design experiment on field and labrotory for solving civil engineering problems
|
||||||
3 |
They applicate modern design methods in solution problems
|
||||||
4 |
They acquire skills in understanding and aplication in social environment
|
SKILLS | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Practical | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Students use modern planning and mangement techniques in engineering projects
|
||||||
2 |
They transform the knowledge that already have in to the application
|
||||||
3 |
They can work in different fields
|
||||||
4 |
They acquire skills in learning and aplication in their profession
|
OCCUPATIONAL | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Autonomy & Responsibility | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Can take responsibility for solving problems in engineering
|
||||||
2 |
Could lead in working group for having ethic rules
|
||||||
3 |
They are conscious of ethic responsibilty
|
||||||
4 |
They can make a leadership in work team
|
||||||
5 |
They are conscious of defining new data and acquire skill reaching evaluate data
|
OCCUPATIONAL | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Learning to Learn | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Students constanly renews themselves adopt to new conditions
|
||||||
2 |
They can reache the knowledge that they are researching
|
||||||
3 |
They asses and comment the knowledge
|
OCCUPATIONAL | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Communication & Social | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Can read an article and evaluate for the solution of problems
|
||||||
2 |
They follow the new developments in engineering
|
||||||
3 |
They are conscious on the responsibility of their profesion
|
OCCUPATIONAL | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Occupational and/or Vocational | |||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
They inform to people in any problems or issues in order to solve the problems
|
||||||
2 |
They also renew their information on the point under the different conditions
|
||||||
3 |
They inform on the issues of solution of engineering problem to different social groups in oral or writing
|
DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ |
|||
---|---|---|---|
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü | |||
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri | Etkinlik(hafta sayısı) | Süresi(saat sayısı) | Toplam İş Yükü |
Ders | 0 | 0 | 0 |
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme | 0 | 0 | 0 |
Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Grup Çalışması / Ödevi | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Okuma | 14 | 25 | 350 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Proje Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 | 0 |
Staj | 0 | 0 | 0 |
Teknik Gezi | 0 | 0 | 0 |
Web Tab. Öğrenme | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Yerinde Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Mesleki Faaliyet | 0 | 0 | 0 |
Sosyal Faaliyet | 0 | 0 | 0 |
Tez Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Rapor Yazma | 1 | 90 | 90 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı Hazırlığı | 1 | 18 | 18 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
TOPLAM | 17 | 0 | 460 |
Genel Toplam | 460 | ||
Toplam İş Yükü / 25.5 | 18 | ||
Dersin AKTS(ECTS) Kredisi | 18,0 |