| Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
|---|---|---|---|---|---|
| AVM319 | AIR LAW | 5 | 3 | 3 | 5 |
DERS BİLGİLERİ |
|
|---|---|
| Dersin Öğretim Dili : | İngilizce |
| Dersin Düzeyi | LİSANS, TYY: + 6.Düzey, EQF-LLL: 6.Düzey, QF-EHEA: 1.Düzey |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Veriliş Şekli | - |
| Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi SEDA MUMLU KARANFİL |
| Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi | |
| Ders Ön Koşulu | Yok |
AMAÇ VE İÇERİK |
|
|---|---|
| Amaç: | Bu dersin amacı |
| İçerik: | Bu ders kapsamında |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
|---|
| Hava hukukuna ilişkin temel kavramları tanımlar. |
| Hava trafik kontrol servisi, operasyonel uçuş prosedürleri ve uçuşa elverişlilik ile ilgili kuralları açıklar. |
| Ulusal ve uluslararası hava sahası hukuku uygulamaları sınıflandırır. |
| Görsel uçuş kuralları ve aletli uçuş kurallarını listeler. |
| Genel havacılık hukuku ve hava sahası hukukuna ilişkin örnek olaylar üzerinde yorumlamalar yapar. |
HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI |
|||
|---|---|---|---|
| Hafta | Ön Hazırlık | Konular | Yöntem |
| 1 | KİTAP OKUMA | Dersin tanıtımı, hava hukukuna ilişkin temel kavramlar | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 2 | KİTAP OKUMA | Hava Trafik Kontrol Servisi | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 3 | KİTAP OKUMA | Kontrol için sorumluluk transferi | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 4 | KİTAP OKUMA | Uçuş Bilgi Servisi (FIS) | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 5 | KİTAP OKUMA | Operasyonel uçuş bilgileri servisi yayınları | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 6 | KİTAP OKUMA | RNP Türlerinin Tanımlanmasına ve Standart Kalkış ve Varış Yolları Dışındaki ATS Rotalarının Tanımlanmasına Yönelik İlkeler | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 7 | KİTAP OKUMA | Görsel Uçuş Kuralları | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 8 | KİTAP OKUMA | Görsel Uçuş Kuralları | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 9 | KİTAP OKUMA | Aletli Uçuş Kuralları (IFR) ve Simülasyonları | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 10 | - | ARA SINAV | - |
| 11 | KİTAP OKUMA | Kayıt Markaları, Tescil Belgesi ve Uçak Sınıflandırması | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 12 | KİTAP OKUMA | Uçuşa Elverişlilik Belgesi ve Uçuşa Elverişliliğin Geçici Kaybı | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 13 | KİTAP OKUMA | Aletler ve Ekipmanlar, Operasyon Kısıtlamaları ve Bilgileri | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 14 | KİTAP OKUMA | Hava Sahası Hukuku | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 15 | KİTAP OKUMA | Genel Havacılık Kuralları ve Prosedürleri | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi |
| 16 | - | FİNAL | - |
| 17 | - | FİNAL | - |
KAYNAKLAR |
|---|
| Sorgucu A. (2018), Hava ve Uzay Hukuku, İstanbul: Adalet Yayınevi |
| Bartsch, R. (2012), International Aviation Law, UK Farnham: Ashgate Publishing |
| International Aviation Law A Practical Guide, Ron Bartsch 2020 |
| Introduction to air law. Pablo Mendes de Leon Publisher:Wolters Kluwer, Alphen aan den Rijn, the Netherlands (2022) |
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
||||
|---|---|---|---|---|
| Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi | Etkinlik Sayısı | Katkı Yüzdesi | Açıklama | Sınav Yapılma Şekli |
| (0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
|---|---|---|---|---|---|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| BİLGİ | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kuramsal | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
| 2 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
| 3 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
| 4 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
| 5 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
| 6 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
| 7 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
| 8 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
| 9 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
| 10 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
| 11 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
| 12 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
| 13 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
| 14 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
| 15 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
| BİLGİ | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Olgusal | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
| 2 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
| 3 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
| 4 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
| 5 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
| 6 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
| 7 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
| 8 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
| 9 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
| 10 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
| 11 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
| 12 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
| 13 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
| 14 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
| 15 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
| 16 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
| 17 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
| 18 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
| 19 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
| 20 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
| BECERİLER | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilişsel | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
| 2 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
| 3 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
| 4 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
| 5 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
| 6 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
| 7 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
| 8 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
| 9 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
| 10 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
| BECERİLER | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Uygulamalı | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
| 2 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
| 3 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
| 4 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
| 5 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
| 6 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
| 7 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
| 8 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
| 9 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
| 10 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
| 11 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
| 12 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
| 13 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
| 14 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
| 15 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
| 16 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
| 17 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
| 18 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
| 19 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
| 20 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
| 21 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
| 22 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
| 23 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
| 24 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
| 25 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
| YETKİNLİKLER | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
| 2 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
| 3 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
| 4 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
| 5 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
| 6 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
| 7 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
| 8 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
| 9 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
| 10 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
| YETKİNLİKLER | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Öğrenme Yetkinliği | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
| 2 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
| 3 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
| 4 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
| 5 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
| 6 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
| 7 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
| 8 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
| 9 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
| 10 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
| YETKİNLİKLER | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
| 2 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
| 3 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
| 4 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
| 5 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
| 6 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
| 7 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
| 8 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
| 9 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
| 10 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
| 11 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
| 12 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
| 13 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
| 14 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
| 15 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
| YETKİNLİKLER | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alana Özgü Yetkinlik | |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
| 2 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
| 3 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
| 4 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
| 5 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ |
|||
|---|---|---|---|
| Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü | |||
| Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri | Etkinlik(hafta sayısı) | Süresi(saat sayısı) | Toplam İş Yükü |
| Ders | 14 | 3 | 42 |
| Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme | 13 | 2 | 26 |
| Arazi Çalışması | 0 | 0 | 0 |
| Grup Çalışması / Ödevi | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
| Okuma | 0 | 0 | 0 |
| Ödev | 0 | 0 | 0 |
| Proje Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
| Seminer | 0 | 0 | 0 |
| Staj | 0 | 0 | 0 |
| Teknik Gezi | 0 | 0 | 0 |
| Web Tab. Öğrenme | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama | 0 | 0 | 0 |
| Yerinde Uygulama | 0 | 0 | 0 |
| Mesleki Faaliyet | 0 | 0 | 0 |
| Sosyal Faaliyet | 0 | 0 | 0 |
| Tez Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
| Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
| Rapor Yazma | 0 | 0 | 0 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı Hazırlığı | 2 | 15 | 30 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Ara Sınav Hazırlığı | 2 | 13 | 26 |
| Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Kısa Sınav Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| TOPLAM | 33 | 0 | 126 |
| Genel Toplam | 126 | ||
| Toplam İş Yükü / 25.5 | 4,9 | ||
| Dersin AKTS(ECTS) Kredisi | 5,0 |