Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
AVM319 | AIR LAW | 5 | 3 | 3 | 5 |
(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
2 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
3 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
4 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
5 |
Havacılık Yönetiminin tarihsel gelişim sürecini açıklar.
|
1 | |||||
6 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
7 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
8 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
9 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
10 |
Havayolu Taşımacılığı ile ilgili bilgisayar programlarını kullanır.
|
0 | |||||
11 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
12 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
13 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
14 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 | |||||
15 |
Havacılık yönetimi ile ilgili temel kavramları tanımlar.
|
4 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
2 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
3 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
4 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
5 |
Alanındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin hukuk, sosyoloji, felsefe ve tarih gibi alanlarıyla ilişkilendirir.
|
3 | |||||
6 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
7 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
8 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
9 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
10 |
İşletmenin temel fonksiyonları arasındaki ilişkileri ve bu fonksiyonlar arasındaki etkileşimleri sınıflandırır.
|
1 | |||||
11 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
12 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
13 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
14 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
15 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini iş sağlığı ve güvenliğinin hukuki boyutunu göz önünde tutarak uygular.
|
3 | |||||
16 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
17 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
18 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
19 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 | |||||
20 |
Girişimcilik ve yenilikçilik kavramlarını alanıyla ilişkilendirir.
|
1 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
2 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
3 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
4 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
5 |
Havayoluyla ilgili operasyonel faaliyetleri yönetir.
|
4 | |||||
6 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
7 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
8 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
9 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 | |||||
10 |
Yaşam boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle iş yaşamında kullanır.
|
1 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
2 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
3 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
4 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
5 |
Alanında, ilgili kurumlarla mevzuata uygun yazılı anlaşmaları hazırlar.
|
4 | |||||
6 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
7 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
8 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
9 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
10 |
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçerek iş yaşamında sergiler.
|
5 | |||||
11 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
12 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
13 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
14 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
15 |
Ekip üyesi olarak havacılık faaliyetlerinin planlanmasından uygulanmasına kadar tüm aşamaları yönetir.
|
5 | |||||
16 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
17 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
18 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
19 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
20 |
Hava taşımacılığı ile ilgili paydaşları ile işbirliği yapar.
|
4 | |||||
21 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
22 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
23 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
24 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 | |||||
25 |
Alanıyla ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirir.
|
2 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
2 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
3 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
4 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
5 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 | |||||
6 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
7 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
8 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
9 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 | |||||
10 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunların çözümü için bireysel ya da ekip üyesi olarak karar verir.
|
4 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
2 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
3 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
4 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
5 |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
|
1 | |||||
6 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
7 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
8 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
9 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 | |||||
10 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyerek öğrenme hedefleri doğrultusunda kendisinin ve sorumluluğu altındaki kişilerin performanslarının geliştirilmesine yönelik faaliyetleri uygular.
|
2 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
2 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
3 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
4 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
5 |
Alanı ile ilgili kişi ve kurumlarla yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar.
|
4 | |||||
6 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
7 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
8 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
9 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
10 |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili birimlere açıklar.
|
2 | |||||
11 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
12 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
13 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
14 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 | |||||
15 |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenler.
|
3 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
2 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
3 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
4 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 | |||||
5 |
Havacılık ve işletme bilgilerini kullanarak havayolu operasyonlarını etkin bir biçimde yönetir.
|
4 |