TR EN

GENERAL ENGLISH II DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SKE136 GENERAL ENGLISH II 2 10 10 10

DERS BİLGİLERİ

Dersin Öğretim Dili : İngilizce
Dersin Düzeyi ÖNLİSANS, TYY: + 5.Düzey, EQF-LLL: 5.Düzey, QF-EHEA: Kısa Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli -
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. TAHİR GÜRDİL
Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi Öğr.Gör. ASUMAN KAĞIT BALTA
Ders Ön Koşulu Yok

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu ders öğrencilerin İngilizce'de 4 temel dil becerisini etkin bir biçimde kullanmasını hedeflemektedir.
İçerik: Bu ders simple, continuous ve perfect tense genel tekrarı, 'make' ve 'do' fiilleri ile kullanılan yapılar, past simple, past continuous, past perfect ayrımı, ön ekler, zıt anlamlı kelimeler, gelecek zaman kipleri, 'take' ve 'put' fiilleri ile kullanılan yapılar, miktar zarfları, izin ve yetenek kipleri, ilgi cümleleri, alışkanlıkları ifade eden kipler ve varsayım ve dilekte bulunma yapılarını içermektedir.

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Öğrenciler kendi dil ihtiyaçlarını belirler.
Öğrenciler verilen durumlar karşısında kendilerini İngilizce ifade eder.
Öğrenciler sektörde karşılaşabilecekleri durumları İngilizce tartışır.
Öğrenciler kabinde yaşayabilecekleri olayları dramatize eder.
Öğrenciler İngilizce konuşma ve yazma pratiği yapar.

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Okuma Tense Review, Question Forms Anlatma
2 Okuma-Alıştırma Time Expressions, Narrative Tenses Anlatma, Gösterip Yaptırma
3 Okuma-Alıştırma Future Plans and Predictions Anlatma, Gösterip Yaptırma
4 Okuma-Alıştırma Modal Verbs, Used to Anlatma, Gösterip Yaptırma
5 Okuma-Alıştırma Comparatives and Superlatives, Question Tags Anlatma, Gösterip Yaptırma
6 Okuma-Alıştırma Real Conditionals Anlatma, Gösterip Yaptırma
7 Okuma-Alıştırma Present Perfect Simple and Continuous Anlatma, Gösterip Yaptırma
8 - ARA SINAV -
9 Okuma-Alıştırma Quantifiers, Relative Clauses Anlatma, Gösterip Yaptırma
10 Okuma-Alıştırma Hypothetical Conditional: Past Anlatma, Gösterip Yaptırma
11 Okuma-Alıştırma Verb Patterns Anlatma, Gösterip Yaptırma
12 Okuma-Alıştırma Reported Speech Anlatma, Gösterip Yaptırma
13 Okuma-Alıştırma Expressing Uncertainty, Giving Advice Anlatma, Gösterip Yaptırma
14 Okuma-Alıştırma Revision Anlatma, Gösterip Yaptırma
15 Okuma-Alıştırma Revision Anlatma, Gösterip Yaptırma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -

KAYNAKLAR

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi Etkinlik Sayısı Katkı Yüzdesi Açıklama
(0) Etkisiz (1) En Düşük (2) Düşük (3) Orta (4) İyi (5) Çok İyi
0 1 2 3 4 5

DERSİN PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARINA KATKISI

KNOWLEDGE
Theoretical
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Ability to teamwork
1
2
Identify vocational problems and resolve them effectively
4
3
Comprehend, appreciate and comply with cultural and social responsibilities
3
4
Develop an awareness for life long learning
3
KNOWLEDGE
Factual
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Comply with occupational ethics and sense of responsibility
3
2
Utilize the theoretical information they have acquired in applications and practices
4
SKILLS
Cognitive
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Ability to have knowledge about sectoral issues.
4
2
Manage a process effectively to meet the demands.
4
3
Within the framework of regulations and procedures for implementation and to find solutions for problems.
4
SKILLS
Practical
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Civil aviation field statistical research skills and the ability to think about, has the ability to foresee the consequences of strategic decisions and develop skills.
4
2
Encountered in practice or as a team member to take responsibility for unforeseen problems
3
OCCUPATIONAL
Autonomy & Responsibility
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Change and innovation are welcome.
4
OCCUPATIONAL
Learning to Learn
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Critically evaluates the acquired knowledge and skills.
4
OCCUPATIONAL
Communication & Social
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Basic and is dominated by professional English, has the necessary qualifications to use the operating system in an active way for the profession.
5
2
Developments, will be able to follow trends and forecasts. Follow the latest developments related to the field and profession.
3
OCCUPATIONAL
Occupational and/or Vocational
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
It has the ability to reflect on the ethical and professional responsibilities.
4
2
To analyze information about the area and has the skills to interpret and evaluate.
4

DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ

Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri Etkinlik(hafta sayısı) Süresi(saat sayısı) Toplam İş Yükü
Ders 14 10 140
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme 14 4 56
Arazi Çalışması 0 0 0
Grup Çalışması / Ödevi 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Okuma 14 3 42
Ödev 14 1 14
Proje Hazırlama 0 0 0
Seminer 0 0 0
Staj 0 0 0
Teknik Gezi 0 0 0
Web Tab. Öğrenme 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Yerinde Uygulama 0 0 0
Mesleki Faaliyet 0 0 0
Sosyal Faaliyet 0 0 0
Tez Hazırlama 0 0 0
Alan Çalışması 0 0 0
Rapor Yazma 0 0 0
Final Sınavı 1 1 1
Final Sınavı Hazırlığı 0 0 0
Ara Sınav 1 1 1
Ara Sınav Hazırlığı 0 0 0
Kısa Sınav 0 0 0
Kısa Sınav Hazırlığı 0 0 0
TOPLAM 58 0 254
Genel Toplam 254
Toplam İş Yükü / 25.5 10
Dersin AKTS(ECTS) Kredisi 10,0