TR EN

KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT305 KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ 5 4 3 8

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Kurumsal kimliğin bileşenlerinden en az 3’ünü listeleme
Pazar içindeki markaların konumlandırılma stratejilerini yorumlama
İşletmelerin kurumsal felsefeleri ile marka algıları arasındaki bağlantıyı örnekler üzerinde analiz etme
Piyasa içerisindeki rakip markaların iletişim stratejilerini çift yönlü simetrik iletişimi temel alarak karşılaştırma
Kurum kimliği yaratma sürecini kurum kültürü, kurum felsefesi, kurumsal kimlik ve kurumsal görünüm bilgileriyle tartışma
Bir markayı ekonomik ve toplumsal süreçler içinde yönetebilir ve bir kurum için kurumsal kimlik yaratma