TR EN

DIGITAL AND SOCIAL MEDIA ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI451 DIGITAL AND SOCIAL MEDIA ADVERTISING 7 3 3 7

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Dyck, F. V. (2017). Yeni Nesil Reklamcılık. İstanbul: The Kitap.
Jenkins, H. (2019). Cesur Yeni Medya: Teknolojiler ve Hayran Kültürü. (N. Yeğengil, Çev.) İstanbul: İletişim Yayınları.
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2010). Pazarlama 3.0. İstanbul: Optimist Yayıncılık.
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2021). Pazarlama 5.0. İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri A.Ş.
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2022). Pazarlama 4.0. İstanbul: Optimist Yayıncılık.
Tosun, N., Tüzel Uraltaş, N., Nas, A., Özkaya, B., Güdüm, S., Ertürk, B., Dönmez, M., Çerçi, M., Ülker, Y., Cesur, D., Varol, E., Kiçir, İ. (2018). Reklam Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
Gökşin, E. (2017). Dijital Pazarlama Temelleri. İstanbul.