Dyck, F. V. (2017). Yeni Nesil Reklamcılık. İstanbul: The Kitap. |
Jenkins, H. (2019). Cesur Yeni Medya: Teknolojiler ve Hayran Kültürü. (N. Yeğengil, Çev.) İstanbul: İletişim Yayınları. |
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2010). Pazarlama 3.0. İstanbul: Optimist Yayıncılık. |
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2021). Pazarlama 5.0. İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri A.Ş. |
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2022). Pazarlama 4.0. İstanbul: Optimist Yayıncılık. |
Tosun, N., Tüzel Uraltaş, N., Nas, A., Özkaya, B., Güdüm, S., Ertürk, B., Dönmez, M., Çerçi, M., Ülker, Y., Cesur, D., Varol, E., Kiçir, İ. (2018). Reklam Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları. |
Gökşin, E. (2017). Dijital Pazarlama Temelleri. İstanbul. |