TR EN

DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI451 DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI 7 3 3 7

KAYNAKLAR

Dyck, F. V. (2017). Yeni Nesil Reklamcılık. İstanbul: The Kitap.
Jenkins, H. (2019). Cesur Yeni Medya: Teknolojiler ve Hayran Kültürü. (N. Yeğengil, Çev.) İstanbul: İletişim Yayınları.
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2010). Pazarlama 3.0. İstanbul: Optimist Yayıncılık.
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2021). Pazarlama 5.0. İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri A.Ş.
Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2022). Pazarlama 4.0. İstanbul: Optimist Yayıncılık.
Tosun, N., Tüzel Uraltaş, N., Nas, A., Özkaya, B., Güdüm, S., Ertürk, B., Dönmez, M., Çerçi, M., Ülker, Y., Cesur, D., Varol, E., Kiçir, İ. (2018). Reklam Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
Gökşin, E. (2017). Dijital Pazarlama Temelleri. İstanbul.