Akıncı Vural, Z. B. ve Bat, M. (2015). Kurumsal İletişim. İletişim Yayınları |
Savaş, S. (2015). Bütünleşik Kurumsal İletişimin Bir Unsuru Olarak Çerçeveleme. Akdeniz İletişim, 24: 148-167 |
Cowan, D. (2017). Strategic Internal Communication: How to Build Employee Engagement and Performance. Kogan Page |
Steyn, B., ve Puth, G. (2000). Corporate communication strategy. Heinemann. |
Cornelissen, J. P. (2014). Corporate Communication. SAGE publications |
Savaş, S. (2020). İmaj üretiminde dijital medya'nın rolü: Kurumların oluşturmaya çalıştıkları imajın tüketiciye ne oranda yansıdığına yönelik bir çalışma. Doktora Tezi. İstanbul Üniversitesi. |
Savaş, S. (2020). Krizleri İtibar Üzerinden Okumak. Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp (ed.) Farklı Yönleri ile Kriz ve İletişimi içinde (103-126). Ankara: Nobel Yayınları |
Yusuf Yüksel (2013). Kurumsal İletişim Üzerine: Geçmişi, Bugünü ve Geleceği. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 6(13), 13-39. |
Elden, M. (2013). Reklam ve Reklamcılık. İstanbul: Say Yayınları |
Çakar Mengü, S. (2016). Kurumsal İletişim ve Profesyonel Markalar. Derin Yayınları |