TR EN

MARKETING COMMUNICATION COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI203 MARKETING COMMUNICATION 3 3 3 6

Objectives and Contents

Objectives: Dersin amacı; modern pazarlama iletişimi kavramını, misyonunu ve stratejilerini öğrencilere kazandırmayı amaçlamaktadır.
Content: İletişim ve pazarlama kavramları ve kapsamlar, pazarlama iletişimi kavramının tanımı ve özellikler, pazarlama iletişimi ve reklam, pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler, pazarlama iletişiminin tarihsel gelişim süreci, günümüzde pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı ve kapsamı, pazarlama iletişiminde 4p ve 4c, pazarlama iletişiminde 7p ve 7c, pazarlama iletişimi süreci, gerilla pazarlama, doğrudan pazarlama ve pazarlama iletişiminde etik bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.