TR EN

ADVERTISING MANAGEMENT COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI202 ADVERTISING MANAGEMENT 4 3 3 6

Objectives and Contents

Objectives: Dersin amacı, öğrencilerin reklam yönetimi ve reklam kampanyası planlaması hakkında teorik bilgi edinmesini sağlamaktır.
Content: Reklam kavramı, özellikleri, reklamın halkla ilişkiler, pazarlama ve propaganda ile benzerlikleri ve farklılıkları, reklamın amaç ve hedefleri, işlevleri, türleri, reklam ve hedef kitle, reklam ortamları, reklam yönetimi süreci, stratejileri, reklam yönetiminde medya planlaması, ölçme ve değerlendirme, reklam yönetiminin bireysel ve toplumsal düzeylerde etkileri, reklamda etik ve denetim, reklam hukuku ve reklamcılığa ilişkin yasal düzenlemeler bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.