| 1 |
Ders izlencesinin gözden geçirilmesi. Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi |
Dersin tanımı, genel içerik ve yürütülmesi üzerine açıklama |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 2 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Markanın tanımı, marka ve markalaşmanın tarihi (Dünyada ve Türkiye’de). |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 3 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka yönetimi süreci; marka imajı, marka ederi, marka sadakati, marka farkındalığı, algılanan kalite, marka çağrışımı, marka ederi |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 4 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka Tasarım Süreci; marka kimliği, kişiliği, marka ismi, sembol, logo, slogan kavramlarının açıklanması. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 5 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka ve Farklılaşma, kurumsal kimlik ve marka kavramı ilişkisi |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 6 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kullanıcı- marka ilişkisinin incelenmesi, markalaşmada duyusal faktörlerin etkileri. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 7 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kültür, Tüketim-Davranış- ve Çevre etkileşiminde kullanıcı profili. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 8 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Teknik gezi |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 9 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Mekan tasarımında fiziksel faktörlerin önemi, estetik değerlendirmede temel kavramlar. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Tasarımın marka ve mekan olarak dönüşümü. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 12 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
İletişim tasarımı kavramı, tasarım ve deneyim kavramlarının incelenmesi ve mekansal etkileşimi. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 13 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kamusal mekan tasarımı, mekan tasarımının kurumsal kimlik olgusuna katkıları. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 14 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kamusal mekan örneklerinin markalaşma stratejileri açısından incelenmesi. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 15 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka-İç mekan tasarımı üzerine incelemeler (Dünyadan ve Türkiye’den öncü markalar). |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |