| 1 |
- |
Dersin Tanıtımı – Psikolojide İstatistiğin Önemi, Araştırmalarda İstatistiksel Düşünme |
- |
| 2 |
- |
Veri Türleri, Ölçme Düzeyleri, Örneklem – Evren Kavramları |
- |
| 3 |
- |
Tanımlayıcı İstatistikler: Merkezi Eğilim (Ortalama, Medyan, Mod) |
- |
| 4 |
- |
Tanımlayıcı İstatistikler: Dağılım Ölçüleri (Varyans, Standart Sapma, Çarpıklık-Basıklık) |
- |
| 5 |
- |
Normal Dağılım, Z-Puanlar, Olasılık Kavramları |
- |
| 6 |
- |
Korelasyon Analizi (Pearson, Spearman) ve Basit İlişki İncelemeleri |
- |
| 7 |
- |
Hipotez Testine Giriş – p-Değeri, Hata Türleri, Tek Örneklem ve Bağımsız t-Testleri |
- |
| 8 |
- |
Eşleştirilmiş t-Testi ve Ki-Kare Analizi (Bağımsızlık ve Uyum Testleri) |
- |
| 9 |
- |
Varyans Analizi (ANOVA) – Tek Yönlü ve Post-Hoc Testler |
- |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
- |
Faktöriyel ANOVA (İki Yönlü ANOVA) ve Kovaryans Analizi (ANCOVA) |
- |
| 12 |
- |
Regresyon Analizleri (Basit ve Çoklu Regresyon) |
- |
| 13 |
- |
Lojistik Regresyon ve Non-Parametrik Testler (Mann-Whitney U, Kruskal-Wallis) |
- |
| 14 |
- |
Psikometrik Analizler – Güvenirlik (Cronbach Alfa) ve Faktör Analizi |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |