1 |
Kaynak tarama |
Temel tasarım ögelerine ve Autodesk Maya veya Blender programına giriş |
Anlatım |
2 |
Kaynak tarama |
3 boyutlu koordinat sisteminin çalışma mantığı ve temel tasarım formlarına giriş. |
Anlatım |
3 |
Kaynak tarama |
3 boyutlu programlarda extrude, bevel, extract, merge, vertex, face, edge, combine gibi temel terimlerin anlatımı |
Anlatım |
4 |
Referans toplama |
3 boyutlu programda temel formları(küp, silindir, küre vb.) kullanarak kaba model oluşturmak. |
Anlatım |
5 |
Referans toplama |
Basit düzeyde masa, sandalye ve dolap modeli yapmak. |
Anlatım |
6 |
Kaynak tarama |
3 boyutlu programda duvar saati veya çalar saati modeli yapmak. |
Anlatım |
7 |
Referans toplama |
3 boyutlu programda klasik bir gitar modeline başlangıç. |
Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Bir önceki haftanın ödevi. |
Vize çalışması için model belirleme. |
Anlatım |
10 |
Kaynak tarama |
Final çalışması için bir çalışma odası modelinin belirlenmesi. |
Anlatım |
11 |
Referans toplama |
Çalışma odası için bir çalışma masası ve koltuğunun modellenmesi. |
Anlatım |
12 |
Referans toplama |
Çalışma odası modeli için bir masa lambasının modellenmesi |
Anlatım |
13 |
Referans toplama |
Çalışma odası modeli için kitaplık modelinin yapımı. |
Anlatım |
14 |
Referans toplama |
Çalışma odası modeli için kapı, pencere ve halı modelinin yapımı |
Anlatım |
15 |
Referans toplama |
Çalışma odası modeli için yapılan sahnenin renklendirilmesi ve render çıktısının alınması. |
Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |