1 |
- |
Pazarlamanın tanımı, gelişimi ve moda tasarımı ile etkileşimi. |
Sözlü ve görsel anlatım |
2 |
- |
Pazarlama fonksiyonları, pazar çeşitleri ve pazarlama stratejileri. |
Sözlü ve görsel anlatım |
3 |
- |
Pazar araştırması süreci ve veri toplama metodları, |
Sözlü ve görsel anlatım |
4 |
- |
Pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi. |
Sözlü ve görsel anlatım |
5 |
- |
Moda pazarlama süreci ve moda-marka konsepti |
Sözlü ve görsel anlatım |
6 |
- |
Markalaşmanın tanımı ve önemi, marka stratejileri, marka yapılandırma. |
Sözlü ve görsel anlatım |
7 |
- |
Moda pazarlamada fiyatlandırma çalışmaları |
Sözlü ve görsel anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
- |
Moda pazarlamada tutundurma çalışmaları; reklam, tanıtım, kişisel satış. |
Sözlü ve görsel anlatım |
10 |
- |
Moda pazarlamada dağıtım kanalları ve seçimi. |
Sözlü ve görsel anlatım |
11 |
- |
Tüketici davranışları. |
Sözlü ve görsel anlatım |
12 |
- |
Modada marka yönetimi |
Sözlü ve görsel anlatım |
13 |
- |
Uluslararası ve Türk hazır giyim sektöründe moda pazarlama yapısı ve marka yönetiminin incelenmesi |
Sözlü ve görsel anlatım |
14 |
- |
Görsel pazarlama uygulamalarının incelenmesi ve farklı sunum teknikleri; (moda fotoğrafçılığı, moda dergileri, moda fuarlar...) |
Sözlü ve görsel anlatım |
15 |
- |
Moda endüstrisinde stratejik pazarlama uygulamalarının incelenmesi |
Sözlü ve görsel anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |