TR EN

PAZARLAMA YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ISL216 PAZARLAMA YÖNETİMİ 4 3 3 4

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 - Dersin tanıtımı, öğrencilerden beklentilerin açıklanması, giriş Anlatım, Tartışma
2 Literatür tarama, Bireysel araştırma Pazarlamanın tarihsel gelişimi ve küreselleşme sürecinin pazarlamaya etkileri - Youtube devrimi belgeseli Anlatım, Tartışma
3 Literatür tarama, Bireysel araştırma Güncel pazarlama trendleri - Film İzleme Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
4 Literatür tarama, Bireysel araştırma Pazarlama çevresi: Mikro Faktörler Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
5 Literatür tarama, Bireysel araştırma Pazarlama Çevresi: Makro Faktörler Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
6 Literatür tarama, Bireysel araştırma Stratejik pazarlama planlaması Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
7 Literatür tarama, Bireysel araştırma Pazarlama Araştırmaları Anlatım, Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür tarama, Bireysel araştırma Tüketici Davranışı Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
10 Literatür tarama, Bireysel araştırma Ürün kararları: ürün hayat seyri, inovasyon ve yeni ürün geliştirme Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
11 Literatür tarama, Bireysel araştırma Pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi - Konumlandırma ve rekabetçi stratejiler Anlatım, Tartışma
12 Literatür tarama, Bireysel araştırma Marka Çalışmaları - Film İzleme Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
13 Literatür tarama, Bireysel araştırma Fiyatlandırma kararları: amaçlar ve yöntemler Anlatım, Tartışma, Bireysel çalışma, Örnek Olay
14 Literatür tarama, Bireysel araştırma Dağıtım kararları : amaçlar ve yöntemler Anlatım, Tartışma
15 Literatür tarama, Bireysel araştırma Tutundurma kararları: amaçlar ve yöntemler - Film İzleme Anlatım, Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -