1 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma, |
Dersin içeriği hakkında bilgilendirme, Yaratıcılık ile ilgili kavramlar |
Sözlü- görsel anlatım, soru-cevap,beyin fırtınası |
2 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma, |
Erken çocukluk döneminde sanatın ve yaratıcılığın desteklenmesi, Eğitimcinin rolü |
Sözlü- görsel anlatım, soru-cevap, tartışma, |
3 |
Literatür Tarama,
Bireysel Araştırma, |
Yaratıcılığı destekleyen bir ortam ve program hazırlama |
Sözlü- görsel anlatım, soru-cevap, tartışma, beyin fırtınası |
4 |
Literatür Tarama, |
Yaratıcılığı destekleyen bir ortam ve program hazırlama |
Sözlü- görsel anlatım, beyin fırtınası |
5 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma |
Yaratıcılık ile ilgili kuramlar/kuramcılar |
soru-cevap, tartışma, |
6 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma,Bireysel Araştırma, Grup Araştırması |
Yaratıcılıkta aile ve sanatın önemi |
Sözlü- görsel anlatım, |
7 |
Bireysel Araştırma |
Yaratıcılık ve sanat ilişkisi |
Soru-cevap, beyin fırtınası |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Bireysel Araştırma |
Yaratıcı düşünmeyi geliştiren teknikl |
Sözlü- görsel anlatım, soru-cevap, tartışma |
10 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma, |
Çocuk resimleri, Çocuklarda resmin gelişim aşamaları |
Sözlü- görsel anlatım, soru-cevap, beyin fırtınası |
11 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma,Grup Araştırması |
Çocuk resimleri, Çocuklarda resmin gelişim aşamaları |
Sözlü- görsel anlatım, soru-cevap, tartışma |
12 |
Literatür Tarama, Web Tabanlı Araştırma, |
Çocuk resimlerinin gelişim dönemlerine göre incelenmesi |
Sözlü- görsel anlatım |
13 |
Web Tabanlı Araştırma |
Çocuk resimlerinin gelişim dönemlerine göre incelenmesi |
Tartışma, beyin fırtınası |
14 |
Bireysel Araştırma, Literatür Tarama, |
Çocukların yaş ve gelişim özelliklerine uygun sanat etkinliği örnekleri hazırlama ve bu örnekleri tartışma |
Uygulama |
15 |
Literatür Tarama, Bireysel Araştırma |
Çocukların yaş ve gelişim özelliklerine uygun sanat etkinliği örnekleri hazırlama ve bu örnekleri tartışma |
Uygulama |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |