TR EN

DİJİTAL PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT409 DİJİTAL PAZARLAMA 7 2 2 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatürün Okunması Ders konularına genel bakış. Online uzaktan eğitim
2 Literatürün Okunması Internet devri: Internet kullanımıyla birlikte yaşantımızda, ilişkilerimizde ve tüketimimizde yaşanan değişimler. Online uzaktan eğitim
3 Literatürün Okunması Medyanın gelişimi ve yeni eğilimler. Online uzaktan eğitim
4 Literatürün Okunması Dijital medyada mecra kullanımında temel bilgiler: Zengin medya, advergaming, banner reklamları, vb, Online uzaktan eğitim
5 Literatürün Okunması Sosyal ağlar: Windows Live, Facebook, Twitter, Friendfeed ve Youtube. Online uzaktan eğitim
6 Literatürün Okunması İçerik yaratma ve bir web sitesinin temel özellikleri. Online uzaktan eğitim
7 Literatürün Okunması Markalama öğeleri ve interaktif bir site oluşumu. Online uzaktan eğitim
8 - ARA SINAV -
9 Literatürün Okunması E-posta pazarlaması ve stratejileri. Online uzaktan eğitim
10 Literatürün Okunması Dijital pazarlama ve markalama: Markanın online olmasının önemi. Online uzaktan eğitim
11 Literatürün Okunması Başarılı yerel ve global kampanyalar. Online uzaktan eğitim
12 Literatürün Okunması Arama ve arama motoru pazarlaması. Online uzaktan eğitim
13 Literatürün Okunması Mobil pazarlamanın dinamikleri ve eğilimler. Online uzaktan eğitim
14 Literatürün Okunması Sosyal medya dinamikleri: Blog’lar, viral, advertgaming, online seeding. Online uzaktan eğitim
15 Literatürün Okunması Dijital ortamda bütünleşik pazarlama iletişiminin yönetimi Online uzaktan eğitim
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -