Karadoğan Doruk, E. (2015). İknanın Sosyal Psikolojisi Temel Kavramlar ve Kuramlarıyla. İstanbul: Derin Yayınları |
Savaş, S. (2016). Arketipsel imgelerin ikna boyutu ve Türk reklamlarında görülme sıklığı üzerine bir araştırma. (Yayınlanmamış yüksek Lisans Tezi). İstanbul Üniversitesi |
DeVito, J. A. (2010), Kişilerarası İletişim,. Ankara: Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları |
Petty, R. E. (2018). Attitudes and persuasion: Classic and contemporary approaches. Routledge. |
Petty, R. E., ve Cacioppo, J. T. (2012). Communication and persuasion: Central and peripheral routes to attitude change. Springer Science & Business Media. |
Perloff, R. M. (1993). The dynamics of persuasion. Lawrence Erlbaum Associates, Inc. |
Karadoğan Doruk S. ve Savaş, S. (2017). Benzer Sektörde Faaliyet Gösteren Kurumların Kuruluş Tarihi Sıralamasının Kurum Kültüründe Ortaya Çıkan Yansımaları: Alfred Adler Üzerinden Coca Cola ve Pepsi Kurumları Üzerine Bir Değerlendirme. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University Faculty of Communication Journal, (53): 103-137. |