TR EN

MARKA İLETİŞİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GIT204 MARKA İLETİŞİMİ 4 3 3 6

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Marka kavramını, tarihsel gelişimini ve türlerini kuramsal düzeyde açıklar.
Marka kimliği, kişiliği ve konumlandırma stratejilerini analiz eder.
Hedef kitleye yönelik marka iletişimi stratejileri geliştirir.
Bütünleşik pazarlama iletişimi (IMC) kapsamında reklam, halkla ilişkiler ve dijital medya araçlarını değerlendirir.
Küresel ve yerel markaların iletişim stratejilerini karşılaştırır.
Marka değeri, marka sadakati ve tüketici deneyimi kavramlarını analiz eder.
Marka krizlerinde iletişim ve itibar yönetimi uygulamaları geliştirir.
Yaratıcı marka kampanyaları tasarlayarak uygulama deneyimi kazanır.