İNTERNET REKLAMCILIĞI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
HIT342 |
İNTERNET REKLAMCILIĞI |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Yeni medyada halkla ilişkiler kampanyası uygulanabilecek mecralardan en az 4’ünü listeleme |
Bir internet reklamının sahip olması gereken özelliklerden 3’ünü açıklama |
Yeni medyada yayınlanan reklamların etkisini örnek olaylar üzerinden açıklama |
Reklam mecraları ve teknolojilerini öğrenerek hangi reklam platformunun mevcut kampanyada kullanılması gerektiğine karar verme |
İnternet reklamcılığı planlama adımları bilgisiyle yeni medyada yayınlanan başarılı ve başarısız reklam örneklerini analiz etme |