TR EN

REKLAM KAMPANYALARI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HRY406 REKLAM KAMPANYALARI 8 3 3 6

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Bu dersin sonunda öğrenciler, bir reklam kampanyasının temel terimlerini ve sürecini kategorize ederek, ürün/hizmet, tüketici ve pazar araştırması analizi yapabilecektir.
Bu dersin sonunda öğrenciler, uygun mecra seçimini planlayarak,uygun mecralara göre bütçeyi tahmin edebilecektir.
Bu dersin sonunda öğrenciler, uygulamalı olarak aldıkları ders kapsamında, yaratıcı çalışmaları tasarlayarak, ortaya çıkan sonuçları analiz edebilecektir.