Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
HRY406 | REKLAM KAMPANYALARI | 8 | 3 | 3 | 6 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
---|
Bu dersin sonunda öğrenciler, bir reklam kampanyasının temel terimlerini ve sürecini kategorize ederek, ürün/hizmet, tüketici ve pazar araştırması analizi yapabilecektir. |
Bu dersin sonunda öğrenciler, uygun mecra seçimini planlayarak,uygun mecralara göre bütçeyi tahmin edebilecektir. |
Bu dersin sonunda öğrenciler, uygulamalı olarak aldıkları ders kapsamında, yaratıcı çalışmaları tasarlayarak, ortaya çıkan sonuçları analiz edebilecektir. |