| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,18 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,18 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,18 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0,74 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
5,88 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
35 |
6,43 |
| GİRİŞİMCİLİK |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
5,88 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
27 |
4,96 |
| DİJİTAL PAZARLAMA |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
28 |
5,15 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞARET DİLİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
5,88 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İTALYANCA I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
11 |
2,02 |
| İTALYANCA II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
11 |
2,02 |
| İTALYANCA III |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
11 |
2,02 |
| İTALYANCA IV |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
11 |
2,02 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
5,88 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0,18 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET |
4 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
14 |
2,57 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
30 |
5,51 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
8 |
1,47 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYOLOJİ |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
28 |
5,15 |
| TIBBİ DOKÜMANTASYON |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
34 |
6,25 |
| YÖNETİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİGORTA İŞLEMLERİ |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
34 |
6,25 |
| SİGORTA MUHASEBESİ |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
30 |
5,51 |
| SAĞLIK ÇEVRE BİLGİSİ |
3 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
28 |
5,15 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIK YÖNETİMİNDE YAPAY ZEKA UYGULAMALARI |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
33 |
6,07 |
| KÜLTÜRLERARASI YÖNETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIK HİZMETLERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
25 |
4,6 |
| SAĞLIK KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KAMU MALİYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIK OKURYAZARLIĞI |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
34 |
6,25 |
| İLAÇ EKONOMİSİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
5,88 |
| SAĞLIK KURUMLARINDA TESİS ve KAYNAK PLANLAMASI |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
5,88 |
| SAĞLIK KURUMLARINDA DENETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ULUSLARARASI SAĞLIK İŞLETMECİLİĞİ |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
30 |
5,51 |
| ÜRETİM YÖNETİMİ |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
34 |
6,25 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
94 |
83 |
85 |
85 |
80 |
87 |
85 |
97 |
696 |
127,94 |