| Rekreasyonda bilimsel araştırmanın ne anlama geldiğini açıklayabilir. |
| Rekreasyonda nitel araştırma örneklerini ayırt eder. |
| Rekreasyonda nicel araştırma örneklerini ayırt eder. |
| Araştırma problemini tanımlayabilir. |
| Araştırma problemini araştırma sorusu şeklinde ifade eder. |
| Araştırma hipotezlerini oluşturabilir. |
| Araştırma konusuna uygun bir araştırma yöntemi belirleyebilir. |
| Araştırma amacına uygun bir evren ve örneklem belirler. Araştırma amacına uygun araştırma yöntemine (nitel/nicel) karar verir. |
| Araştırma amacı ve yöntemine uygun olarak veri toplayabilir. Nitel ve nicel araştırma metodolojilerine uygun veri toplama tekniklerini bilir. |
| Bir ölçme aracı ile araştırma verilerini toplar. |
| Toplanan verilerin analizini yapabilir. |
| Nitel verilerin analizini bilir. Nicel verilerin analizini bilir. |
| Veri analizine yönelik en az bir paket program kullanmayı bilir. |
| Araştırma bulgularını ve sonuçlarını raporlaştırabilir. Araştırma sonuçlarını belirlenmiş bir yönergeye göre yazar. |