Öğrenciler, sosyal medya, web siteleri, bloglar, dijital haber platformları ve mobil uygulamalar gibi dijital halkla ilişkiler araçlarını tanıyabilecek ve temel işlevlerini açıklayabilecektir. |
Öğrenciler, marka/kurum imajını güçlendirmek amacıyla dijital ortamda etkili içerik stratejileri oluşturabilecek ve bu stratejilere uygun metin, görsel ve multimedya içerikleri geliştirebilecektir. |
Öğrenciler, dijital ortamda marka itibarını izleyebilecek, olumsuz içerikleri tespit ederek kriz iletişimi süreçlerinde etkili müdahale yöntemleri geliştirebilecektir. |
Öğrenciler, dijital halkla ilişkiler kampanyalarının performansını analiz edebilecek, sosyal medya ölçümleme araçlarını kullanarak kampanya başarısını değerlendirebilecektir. |
Öğrenciler, hedef kitleye uygun dijital halkla ilişkiler kampanyaları tasarlayabilecek, dijital mecraların avantajlarını stratejik bir şekilde kullanarak marka görünürlüğünü artırabilecektir. |