TR EN

DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIR252 DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER 4 3 3 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Öğrenciler, sosyal medya, web siteleri, bloglar, dijital haber platformları ve mobil uygulamalar gibi dijital halkla ilişkiler araçlarını tanıyabilecek ve temel işlevlerini açıklayabilecektir.
Öğrenciler, marka/kurum imajını güçlendirmek amacıyla dijital ortamda etkili içerik stratejileri oluşturabilecek ve bu stratejilere uygun metin, görsel ve multimedya içerikleri geliştirebilecektir.
Öğrenciler, dijital ortamda marka itibarını izleyebilecek, olumsuz içerikleri tespit ederek kriz iletişimi süreçlerinde etkili müdahale yöntemleri geliştirebilecektir.
Öğrenciler, dijital halkla ilişkiler kampanyalarının performansını analiz edebilecek, sosyal medya ölçümleme araçlarını kullanarak kampanya başarısını değerlendirebilecektir.
Öğrenciler, hedef kitleye uygun dijital halkla ilişkiler kampanyaları tasarlayabilecek, dijital mecraların avantajlarını stratejik bir şekilde kullanarak marka görünürlüğünü artırabilecektir.