SPORDA ALAN VE LABORATUVAR TESTLERİ İLE PERFORMANSIN DEĞERLENDİRİLMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANTRENMAN PLANLAMA VE PERİYOTLAMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KONDİSYON ANTRENMANLARI VE METODOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAŞLILARDA EGZERSİZ VE YAŞAM KALİTESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGELLİ SPORLARINDA YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR PSİKOLOJİSİ |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
1 |
31 |
30,39 |
ATLETİK PERFORMANSTA ÖLÇME, DEĞERLENDİRME VE RAPOR YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPORDA İLETİŞİM BECERİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPORDA PERFORMANS ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPORDA YETENEK SEÇİMİ VE YÖNTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
5 |
2 |
2 |
3 |
2 |
37 |
36,27 |
SPOR PEDAGOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR BILIMLERINDE BILGISAYAR DESTEKLI İSTATISTIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANTRENÖRLÜK EĞITIMI VE İLKELERI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HERKES İÇIN SPOR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENERJI SISTEMLERI VE ANTRENMAN YÖNTEMLERI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPORDA DAYANIKLIK |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
44 |
43,14 |
TOPLAM |
7 |
8 |
8 |
6 |
10 |
10 |
8 |
10 |
13 |
9 |
7 |
9 |
7 |
112 |
109,8 |