| ROTORKRAFT YAPISAL DİNAMİĞİ VE AEROELASTİSİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PLAKALAR VE KABUKLAR TEORİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| NONLİNEER SİSTEMLERİN DİNAMİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DAİMİ OLMAYAN AERODİNAMİKTE İLERİ KONULAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TİTREŞİM TEORİSİNDE ANALİTİK YÖNTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SIKIŞTIRILABİLİR AKIŞTA İLERİ PROBLEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HİPERSONİK AERODİNAMİK |
5 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
0 |
4 |
55 |
50,93 |
| FİZİKSEL GAZ DİNAMİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ AVİYONİK SİSTEMLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AEROAKUSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HESAPLAMALI AEROAKUSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VORTEKS YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ HESAPLAMALI AKIŞKANLAR DİNAMİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRBÜLANSLI AKIŞLAR |
5 |
5 |
5 |
4 |
0 |
5 |
0 |
5 |
5 |
0 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
0 |
4 |
61 |
56,48 |
| İÇ BALİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR İLERİ MALZEME TEKNOLOJİLERİ |
4 |
4 |
3 |
3 |
0 |
3 |
0 |
5 |
3 |
0 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
0 |
4 |
49 |
45,37 |
| GÖKSEL VE UYGULAMALI YÖRÜNGE MEKANİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UZAY FİZİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
14 |
9 |
13 |
12 |
0 |
13 |
0 |
15 |
13 |
0 |
14 |
13 |
12 |
13 |
12 |
0 |
12 |
165 |
152,78 |