ALMANCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ALMANCA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ALMANCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ALMANCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
ÇEVRE EKONOMİSİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL PARA VE ÖDEME SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PYTON İLE VERİ ANALİZİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
FRANSIZCA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
FRANSIZCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
FRANSIZCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TURİZMDE TANITIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIK İLETİŞİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REKLAM YAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVAALANI İŞLETMECİLİĞİ |
3 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
5 |
3 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
80 |
8,81 |
HAVA ARACI BAKIM VE YÖNETİMİ |
1 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
62 |
6,83 |
YOLCU HİZMETLERİ |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
98 |
10,79 |
HAVAALANI PLANLAMASI VE TASARIMI |
2 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
0 |
5 |
3 |
4 |
1 |
4 |
2 |
4 |
5 |
4 |
68 |
7,49 |
HAVA TRAFİK HİZMETLERİ VE KONTROL ÜNİTELERİ |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
0 |
2 |
4 |
5 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
69 |
7,6 |
HAVAYOLU ŞİRKETLERİNDE HABERLEŞME VE MESAJLAŞMA |
3 |
4 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
77 |
8,48 |
HAVAALANI YÖNETİMİ VE DONANIMI |
4 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
55 |
6,06 |
HAVA HUKUKU |
1 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
62 |
6,83 |
TEMSİL GÖZETİM VE DENETİM |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
103 |
11,34 |
TEMEL SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
1 |
0 |
4 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
1 |
3 |
3 |
1 |
5 |
1 |
37 |
4,07 |
HAVACILIKTA STRATEJİK YÖNETİM |
1 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
62 |
6,83 |
BİLETLEME VE REZERVASYON I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLETLEME VE REZERVASYON II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVACILIK İNGİLİZCESİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVACILIK İNGİLİZCESİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜRESEL HAVA TAŞIMACILIK SİSTEMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSANSIZ HAVA ARACI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVACILIK TERMİNOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
OPERASYON VE RAMP |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVACILIKTA RİSK VE KRİZ YÖNETİMİ |
2 |
4 |
3 |
1 |
1 |
5 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
1 |
40 |
4,41 |
MODEL UÇAK YAPIMI |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
4 |
3 |
4 |
1 |
3 |
1 |
1 |
5 |
1 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
2 |
44 |
4,85 |
UÇUŞ OPERASYONU VE HAVA TRAFİK KURALLARI |
2 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
1 |
4 |
4 |
3 |
1 |
0 |
60 |
6,61 |
HAVA LOJİSTİĞİ VE TEHLİKELİ MADDE TAŞIMACILIĞI |
0 |
3 |
1 |
2 |
0 |
5 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
2 |
1 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
1 |
4 |
2 |
3 |
50 |
5,51 |
UÇAK KAZALARI VE VAKA İNCELEMELERİ |
4 |
3 |
3 |
0 |
5 |
5 |
0 |
2 |
4 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
0 |
5 |
60 |
6,61 |
HAVACILIKTA PROJE YÖNETİMİ |
1 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
62 |
6,83 |
HAVACILIKTA KARİYER PLANLAMA |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
102 |
11,23 |
HAVACILIKTA İNSAN FAKTÖRÜ |
4 |
0 |
2 |
5 |
2 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
86 |
9,47 |
HAVACILIKTA GÜNCEL KONULAR |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
102 |
11,23 |
HAVAALANI SLOT YÖNETİMİ VE PLANLAMA |
1 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
62 |
6,83 |
HAVAYOLLARINDA MARKA YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVA VE UZAY PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAVACILIKTA YAPAY ZEKA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
46 |
5,07 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
26 |
2,86 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER GELİŞTİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETMENİN TEMELLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMİN TEMELLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PAZARLAMANIN TEMELLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
İTALYANCA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
İTALYANCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
İTALYANCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
35 |
3,85 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
36 |
3,96 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
POLİTİK PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİLM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLUMSAL CİNSİYET, ÖNYARGI VE AYRIMCILIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
1 |
4 |
1 |
31 |
3,41 |
İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REKLAM VE ETİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ULUSLARARASI REKLAMCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REKLAM VE POPÜLER KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA EKONOMİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR VE SİNEMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM İLETİŞİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİLM VE VİDEO KURGUSU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SENARYO YAZIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
RUSÇA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
RUSÇA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
17 |
1,87 |
İNSAN HAKLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ULUSLARARASI EKONOMİK POLİTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYEDE SİYASİ FİKİR HAREKETLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİN SİYASETİ VE DIŞ POLİTİKASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KİMLİK VE SİYASET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLUMSAL CİNSİYET VE SİYASET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DEVLET VE İDARE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BOŞ ZAMANLAR SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MANTIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜKETİM VE TASARRUF SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜNCE TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇEVRE SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASET FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YOKSULLUK VE SOSYAL POLİTİKA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
İSPANYOLCA IV |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
37 |
4,07 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRK MİTOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜNYA EDEBİYATI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KLASİK EDEBİYAT VE PSİKANALİZ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KLASİK EDEBİYAT VE SİYASET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ŞEHİR VE MEDENİYET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜNYA COĞRAFYASI VE TURİZM DESTİNASYONLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRK VE DÜNYA MUTFAKLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
1 |
37 |
4,07 |
İŞLETMELERDE YAPAY ZEKA VE STRATEJİK KULLANIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜNYA EKONOMİSİNDE GÜNCEL KONULAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TASARIM ODAKLI DÜŞÜNCE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL DÖNÜŞÜM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ULUSLARARASI PARA VE SERMAYE PİYASALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ULUSLARARASI SATIŞ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SATIN ALMA YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YEŞİL LOJİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LOJİSTİKTE FİNANSAL PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
2 |
1 |
4 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
1 |
35 |
3,85 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL FİNANS |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TİCARETTE KÜLTÜREL FARKLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ULUSLARARASI TİCARİ BLOKLAR VE ANLAŞMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİLMLERLE ULUSLARARASI TİCARETİ ANLAMAK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL OKURYAZARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
OYUN TEORİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ VE TOPLUM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL MEDYADA ELEŞTİREL DÜŞÜNCE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KİMLİK, MEDYA, KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ MEDYA İNOVASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
2 |
3 |
4 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
5 |
1 |
1 |
1 |
50 |
5,51 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
27 |
2,97 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
39 |
4,3 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
39 |
4,3 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
1 |
4 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
38 |
4,19 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
96 |
95 |
113 |
106 |
91 |
114 |
118 |
109 |
214 |
140 |
189 |
115 |
117 |
97 |
156 |
127 |
160 |
162 |
228 |
184 |
124 |
121 |
2976 |
327,75 |