ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,88 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0,25 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,25 |
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
38 |
4,78 |
GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
33 |
4,15 |
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ELEKTRİK MAKİNALARI |
5 |
0 |
5 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
1 |
4 |
5 |
31 |
3,9 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SINIF YÖNETİMİ |
2 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
35 |
4,4 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
3 |
0 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
41 |
5,16 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÜRETİM YÖNTEMLERİ |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
33 |
4,15 |
YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI I |
5 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
1,26 |
MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
3 |
0 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
32 |
4,03 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜHENDİSLER İÇİN MODERN FİZİK |
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
1 |
1 |
4 |
3 |
4 |
3 |
27 |
3,4 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,88 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,88 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ROBOT TEKNOLOJİSİNE GİRİŞ |
3 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
40 |
5,03 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,63 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
33 |
4,15 |
İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
0 |
3 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
44 |
5,53 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜHENDİSLER İÇİN ELEKTROMANYETİK KURAM |
4 |
0 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
2 |
21 |
2,64 |
ASTROFİZİK |
5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
2 |
3 |
2 |
2 |
20 |
2,52 |
HAVACILIK YAPILARI |
4 |
0 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
35 |
4,4 |
ISI GEÇİŞİ |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
4 |
32 |
4,03 |
ANALİTİK DİNAMİK |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,01 |
DİJİTAL TASARIM |
5 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
13 |
1,64 |
MAKİNE ELEMANLARI TASARIMI |
4 |
0 |
3 |
4 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
36 |
4,53 |
SONLU ELEMANLAR YÖNTEMLERİ |
4 |
0 |
3 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
4 |
30 |
3,77 |
ROBOTİĞE GİRİŞ |
4 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
36 |
4,53 |
YAPISAL ANALİZ VE TASARIM |
4 |
0 |
0 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,03 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE İMALAT |
4 |
0 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
35 |
4,4 |
OPTİMİZASYONA GİRİŞ |
4 |
0 |
4 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
38 |
4,78 |
YAPISAL VE MEKANİK TİTREŞİMLER |
4 |
0 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
30 |
3,77 |
KOMPOZİT MALZEMELER |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
35 |
4,4 |
UÇAK MÜHENDİSLİĞİNDE TEKNİK İNGİLİZCE |
4 |
0 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
45 |
5,66 |
YANMA |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
34 |
4,28 |
AVİYONİK SİSTEMLER |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
4 |
4 |
34 |
4,28 |
ROTOR TEORİSİ |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
40 |
5,03 |
UÇAK BORDO ALETLERİ |
3 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
33 |
4,15 |
HESAPLAMALI AERODİNAMİK |
5 |
0 |
4 |
4 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
37 |
4,65 |
OPTİMAL KONTROLE GİRİŞ |
3 |
0 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
30 |
3,77 |
GÜDÜM KONTROL VE SEYRÜSEFER |
4 |
0 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
32 |
4,03 |
UÇAK MOTOR TASARIMI |
4 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
32 |
4,03 |
DİJİTAL KONTROL TASARIMI |
4 |
0 |
4 |
4 |
1 |
4 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
32 |
4,03 |
ROBOTİK KONTROL SİSTEMLERİ |
4 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,01 |
UZAY BİLİMLERİNE GİRİŞ |
3 |
0 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
30 |
3,77 |
UÇAK BAKIM VE ONARIMI |
4 |
0 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
40 |
5,03 |
HAVACILIK METEOROLOJİSİ |
3 |
0 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
34 |
4,28 |
SINIR TABAKA TEORİSİ |
5 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
35 |
4,4 |
İÇTEN YANMALI UÇAK MOTORLARI |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
34 |
4,28 |
YAPAY ZEKÂ |
4 |
0 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
33 |
4,15 |
UÇUŞ DENEYİMLERİ |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,01 |
PROJE TASARIMI VE İNOVASYON YÖNETİMİ |
3 |
0 |
1 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
43 |
5,41 |
ROKET MOTORLARI |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
33 |
4,15 |
MÜHENDİSLİK UYGULAMALARINDA SAYISAL YÖNTEMLER |
5 |
0 |
4 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
5 |
19 |
2,39 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
172 |
0 |
139 |
129 |
106 |
153 |
118 |
101 |
132 |
134 |
156 |
154 |
1494 |
187,92 |