| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,91 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0,26 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,91 |
| ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,91 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,26 |
| NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA |
3 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
38 |
4,95 |
| GÖRSEL PROGRAMLAMA |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
33 |
4,3 |
| BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ELEKTRİK MAKİNALARI |
5 |
0 |
5 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
1 |
4 |
5 |
31 |
4,04 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SINIF YÖNETİMİ |
2 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
35 |
4,56 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
3 |
0 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
41 |
5,34 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÜRETİM YÖNTEMLERİ |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
33 |
4,3 |
| YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI I |
5 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
1,3 |
| MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ |
3 |
0 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
32 |
4,17 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MÜHENDİSLER İÇİN MODERN FİZİK |
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
1 |
1 |
4 |
3 |
4 |
3 |
27 |
3,52 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
1 |
0 |
0 |
1 |
14 |
1,82 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,91 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,91 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
7 |
0,91 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
8 |
1,04 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
11 |
1,43 |
| ROBOT TEKNOLOJİSİNE GİRİŞ |
3 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
40 |
5,21 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,65 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
3 |
2 |
0 |
8 |
1,04 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
14 |
1,82 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 101 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAVUNMA SANAYİ 401 |
3 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
33 |
4,3 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0 |
5 |
5 |
0 |
4 |
4 |
0 |
24 |
3,13 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
0 |
3 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
44 |
5,73 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MÜHENDİSLER İÇİN ELEKTROMANYETİK KURAM |
4 |
0 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
2 |
21 |
2,73 |
| ASTROFİZİK |
5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
2 |
3 |
2 |
2 |
20 |
2,6 |
| HAVACILIK YAPILARI |
4 |
0 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
35 |
4,56 |
| ISI GEÇİŞİ |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
4 |
32 |
4,17 |
| ANALİTİK DİNAMİK |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,04 |
| DİJİTAL TASARIM |
5 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
13 |
1,69 |
| MAKİNE ELEMANLARI TASARIMI |
4 |
0 |
3 |
4 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
36 |
4,69 |
| SONLU ELEMANLAR YÖNTEMLERİ |
4 |
0 |
3 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
4 |
30 |
3,91 |
| ROBOTİĞE GİRİŞ |
4 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
36 |
4,69 |
| YAPISAL ANALİZ VE TASARIM |
4 |
0 |
0 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,17 |
| BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE İMALAT |
4 |
0 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
35 |
4,56 |
| OPTİMİZASYONA GİRİŞ |
4 |
0 |
4 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
38 |
4,95 |
| YAPISAL VE MEKANİK TİTREŞİMLER |
4 |
0 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
30 |
3,91 |
| KOMPOZİT MALZEMELER |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
35 |
4,56 |
| UÇAK MÜHENDİSLİĞİNDE TEKNİK İNGİLİZCE |
4 |
0 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
45 |
5,86 |
| YANMA |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
34 |
4,43 |
| AVİYONİK SİSTEMLER |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
4 |
4 |
34 |
4,43 |
| ROTOR TEORİSİ |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
40 |
5,21 |
| UÇAK BORDO ALETLERİ |
3 |
0 |
4 |
3 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
33 |
4,3 |
| HESAPLAMALI AERODİNAMİK |
5 |
0 |
4 |
4 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
37 |
4,82 |
| OPTİMAL KONTROLE GİRİŞ |
3 |
0 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
30 |
3,91 |
| GÜDÜM KONTROL VE SEYRÜSEFER |
4 |
0 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
32 |
4,17 |
| UÇAK MOTOR TASARIMI |
4 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
32 |
4,17 |
| DİJİTAL KONTROL TASARIMI |
4 |
0 |
4 |
4 |
1 |
4 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
32 |
4,17 |
| ROBOTİK KONTROL SİSTEMLERİ |
4 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,04 |
| UZAY BİLİMLERİNE GİRİŞ |
3 |
0 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
30 |
3,91 |
| UÇAK BAKIM VE ONARIMI |
4 |
0 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
40 |
5,21 |
| HAVACILIK METEOROLOJİSİ |
3 |
0 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
34 |
4,43 |
| SINIR TABAKA TEORİSİ |
5 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
35 |
4,56 |
| İÇTEN YANMALI UÇAK MOTORLARI |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
34 |
4,43 |
| YAPAY ZEKÂ |
4 |
0 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
33 |
4,3 |
| UÇUŞ DENEYİMLERİ |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
1,04 |
| PROJE TASARIMI VE İNOVASYON YÖNETİMİ |
3 |
0 |
1 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
43 |
5,6 |
| ROKET MOTORLARI |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
33 |
4,3 |
| MÜHENDİSLİK UYGULAMALARINDA SAYISAL YÖNTEMLER |
5 |
0 |
4 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
5 |
19 |
2,47 |
| DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
2 |
0 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
38 |
4,95 |
| TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME |
3 |
0 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
47 |
6,12 |
| HAVA TAŞITLARINDA TAHRİBATSIZ MUAYENE TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
179 |
0 |
150 |
143 |
124 |
165 |
143 |
126 |
148 |
158 |
179 |
164 |
1679 |
218,62 |