ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
5 |
5 |
5 |
0 |
5 |
23 |
3,81 |
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
5 |
2 |
2 |
5 |
22 |
3,64 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
33 |
5,46 |
SAĞLIK MEVZUATI |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
GİRİŞİMCİLİK |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
13 |
2,15 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
31 |
5,13 |
İSTATİSTİK |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
İŞARET DİLİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
31 |
5,13 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİNEER CEBİR |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
4 |
5 |
4 |
1 |
4 |
25 |
4,14 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STERİLİZASYON VE CERRAHİ ASEPSİ |
3 |
4 |
1 |
1 |
4 |
2 |
5 |
1 |
5 |
1 |
0 |
27 |
4,47 |
EKSTRAKORPOREAL DOLAŞIMDA KULLANILAN TEKNİKLER |
4 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
44 |
7,28 |
TEMEL EKG |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
42 |
6,95 |
ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ YÖNETİMİ |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
1 |
5 |
4 |
1 |
1 |
5 |
29 |
4,8 |
KARDİYOPULMONER BYPASS |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
43 |
7,12 |
ÇEVRE SAĞLIĞI |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
27 |
4,47 |
TIBBİ LABORATUVARLARDA KALİTE KONTROL SİSTEMLERİ |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
35 |
5,79 |
SAĞLIK BİLİŞİMİ VE TEKNOLOJİLERİ |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
32 |
5,3 |
TIBBİ GÖRÜNTÜLEME |
3 |
1 |
2 |
1 |
4 |
2 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
33 |
5,46 |
BİYOMEDİKAL TEKNOLOJİ |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
0 |
5 |
0 |
5 |
2 |
1 |
23 |
3,81 |
SAĞLIK SOSYOLOJİSİ VE ANTROPOLOJİSİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
5 |
1 |
5 |
26 |
4,3 |
KARDİYOVASKÜLER PATOLOJİ |
4 |
2 |
4 |
0 |
4 |
0 |
5 |
0 |
5 |
3 |
0 |
27 |
4,47 |
AFET VE KRİZ YÖNETİMİ |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
5 |
4 |
1 |
5 |
26 |
4,3 |
PSİKOLOJİ |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
34 |
5,63 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
0 |
5 |
33 |
5,46 |
SOSYAL SORUMLULUK |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
31 |
5,13 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
27 |
4,47 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,83 |
SOSYOLOJİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
31 |
5,13 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
31 |
5,13 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
GENEL MUHASEBE |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
28 |
4,64 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
58 |
44 |
49 |
46 |
104 |
43 |
156 |
167 |
168 |
44 |
146 |
1025 |
169,7 |