ARAPÇA I |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,23 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
0,3 |
GENEL HUKUK |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
5 |
1 |
3 |
2 |
2 |
0 |
24 |
1,81 |
BASKETBOL I |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
52 |
3,91 |
YÜZME I |
5 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
34 |
2,56 |
HENTBOL I |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
49 |
3,69 |
GÜREŞ I |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
52 |
3,91 |
FUTBOL I |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
1 |
3 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
2 |
3 |
52 |
3,91 |
JUDO I |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,81 |
VOLEYBOL I |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
0 |
4 |
37 |
2,78 |
KARATE-DO I |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
40 |
3,01 |
YOGA I |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
51 |
3,84 |
SATRANÇ I |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,35 |
FUTSAL I |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
23 |
1,73 |
TAEKWONDO I |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
2 |
40 |
3,01 |
STEP AEROBİK I |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
30 |
2,26 |
ATICILIK I |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
36 |
2,71 |
SPINNING I |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
0 |
20 |
1,5 |
ESKRİM I |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
3 |
1 |
1 |
41 |
3,09 |
HALK OYUNLARI I |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
29 |
2,18 |
GRUP FİTNESS I |
4 |
4 |
3 |
2 |
4 |
4 |
1 |
2 |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
2 |
4 |
2 |
53 |
3,99 |
ARTİSTİK CİMNASTİK I |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
29 |
2,18 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK I |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
0 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
32 |
2,41 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ I |
2 |
1 |
3 |
2 |
3 |
0 |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
3 |
45 |
3,39 |
GOLF I |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,13 |
BUZ PATENİ I |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
26 |
1,96 |
FİTNESS I |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
1 |
0 |
2 |
37 |
2,78 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS I |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
31 |
2,33 |
MASA TENİSİ I |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
29 |
2,18 |
RİTMİK CİMNASTİK I |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
53 |
3,99 |
BADMİNTON I |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
34 |
2,56 |
PİLATES I |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
3 |
2 |
41 |
3,09 |
TENİS I |
1 |
2 |
2 |
0 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
41 |
3,09 |
ORYANTİRİNG I |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
2 |
50 |
3,76 |
KAYAK I |
4 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
49 |
3,69 |
KANO I |
2 |
2 |
1 |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
0 |
25 |
1,88 |
YELKEN I |
2 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
0 |
22 |
1,66 |
İLKYARDIM VE SUDA CAN KURTARMA I |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
3 |
5 |
1 |
2 |
2 |
1 |
30 |
2,26 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ I |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
35 |
2,63 |
BOKS I |
5 |
0 |
3 |
1 |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
2 |
1 |
29 |
2,18 |
SÖRF I |
5 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
1 |
2 |
2 |
35 |
2,63 |
BİSİKLET I |
2 |
3 |
4 |
1 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
2 |
56 |
4,21 |
BOCCE I |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
5 |
2 |
5 |
3 |
1 |
3 |
3 |
1 |
5 |
40 |
3,01 |
OKÇULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BASKETBOL II |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
0 |
5 |
4 |
4 |
3 |
55 |
4,14 |
GÜREŞ II |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
52 |
3,91 |
JUDO II |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
1 |
36 |
2,71 |
FUTBOL II |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
30 |
2,26 |
KARATE-DO II |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
2 |
1 |
38 |
2,86 |
FUTSAL II |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
1 |
3 |
5 |
46 |
3,46 |
SATRANÇ II |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
19 |
1,43 |
VOLEYBOL II |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
1 |
4 |
37 |
2,78 |
TAEKWANDO II |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
47 |
3,54 |
HENTBOL II |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
32 |
2,41 |
ATICILIK II |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
31 |
2,33 |
ESKRİM II |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
1 |
3 |
1 |
0 |
39 |
2,93 |
YEREL YÖNETİMLERDE SPOR |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
47 |
3,54 |
GRUP FİTNESS II |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
0 |
1 |
34 |
2,56 |
GÖNÜLLÜLÜK VE TOPLUMSAL DUYARLILIK UYGULAMALARI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
3 |
4 |
0 |
27 |
2,03 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK II |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
34 |
2,56 |
OYUN KÜLTÜR VE SERBEST ZAMAN |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
0 |
29 |
2,18 |
GOLF II |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
4 |
1 |
2 |
0 |
4 |
35 |
2,63 |
GENEL BESLENME |
5 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
3 |
2 |
1 |
31 |
2,33 |
FİTNESS II |
3 |
3 |
4 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
4 |
3 |
2 |
5 |
5 |
5 |
62 |
4,67 |
ZAMAN YÖNETİMİ |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
46 |
3,46 |
MASA TENİSİ II |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
35 |
2,63 |
SPORCU SAĞLIĞI |
1 |
1 |
0 |
2 |
4 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
0 |
4 |
29 |
2,18 |
BADMİNTON II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
0 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
34 |
2,56 |
SPORDA DOPİNG VE ETİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,38 |
TENİS II |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
7 |
0,53 |
EĞİTSEL OYUNLAR |
3 |
3 |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
1 |
4 |
1 |
3 |
3 |
0 |
2 |
3 |
3 |
39 |
2,93 |
ORYANTİRİNG II |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
2 |
4 |
58 |
4,36 |
SPOR MENAJERLİĞİ |
3 |
2 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
4 |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
0 |
37 |
2,78 |
KAYAK II |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
3 |
4 |
63 |
4,74 |
SPORDA FAİR-PLAY EĞİTİMİ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
1 |
0 |
0 |
15 |
1,13 |
KANO II |
1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
0 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
27 |
2,03 |
YÜKSEK PERFORMANSTA PERİYOTLAMA |
3 |
2 |
0 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
52 |
3,91 |
İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA II |
2 |
2 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
2 |
32 |
2,41 |
YELKEN II |
2 |
2 |
1 |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
0 |
25 |
1,88 |
BOKS II |
5 |
3 |
5 |
1 |
4 |
4 |
1 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
63 |
4,74 |
ÖZEL ANTRENMAN BİLGİSİ |
3 |
2 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
55 |
4,14 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ II |
3 |
3 |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
1 |
1 |
33 |
2,48 |
REKREASYON PAZARLAMASI VE SPONSORLUK |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
1 |
1 |
0 |
20 |
1,5 |
SÖRF II |
5 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
1 |
2 |
2 |
35 |
2,63 |
YÖNETİM SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİSİKLET II |
3 |
3 |
3 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
29 |
2,18 |
SPOR MASAJI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BOCCE II |
3 |
1 |
5 |
1 |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
44 |
3,31 |
SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
1 |
1 |
0 |
30 |
2,26 |
YÜZME II |
5 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
32 |
2,41 |
EGZERSİZ PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
3 |
2 |
4 |
2 |
1 |
0 |
4 |
27 |
2,03 |
UYGULAMALI DOĞA SPORLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPORCU TEMSİLCİLİĞİ |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
2 |
3 |
2 |
42 |
3,16 |
UYGULAMALI SU SPORLARI |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
0 |
1 |
34 |
2,56 |
SPORDA VE EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİRLİK |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
1 |
45 |
3,39 |
PROTOKOL KURALLARI VE KİŞİLERARASI İLETİŞİM |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,35 |
EKONOMİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
1 |
0 |
20 |
1,5 |
DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
23 |
1,73 |
REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
32 |
2,41 |
SPORDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
50 |
3,76 |
SPOR YARALANMALARI |
2 |
2 |
4 |
2 |
5 |
3 |
1 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
42 |
3,16 |
KUVVET ANTRENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DOĞA VE SPOR FOTOĞRAFÇILIĞI |
1 |
0 |
1 |
0 |
3 |
0 |
2 |
0 |
3 |
1 |
2 |
3 |
4 |
0 |
1 |
0 |
21 |
1,58 |
SÜRAT, ÇABUKLUK VE ÇEVİKLİK ANRTENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR YAYINCILIĞI |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
1 |
42 |
3,16 |
REKREASYONDA PROGRAM GELİŞTİRME |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
40 |
3,01 |
COĞRAFYA KÜLTÜRÜ VE SPOR |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
27 |
2,03 |
SPOR EKONOMİSİ |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
0 |
31 |
2,33 |
SPORDA ETKİNLİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SERBEST ZAMAN BECERİLERİ |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
18 |
1,35 |
SPORDA GİRİŞİMCİLİK PROJELERİ |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
24 |
1,81 |
PARK REKREASYONU |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
0 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
1 |
35 |
2,63 |
ESENLİK VE SPOR |
4 |
4 |
3 |
1 |
4 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
41 |
3,09 |
ENGELLİLERDE SPOR |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
5 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
1 |
45 |
3,39 |
GENEL MUHASEBE |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
30 |
2,26 |
ENGELLİLERDE ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
2 |
1 |
44 |
3,31 |
SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
1 |
44 |
3,31 |
ENGELLİLERDE EĞİTSEL OYUNLAR |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
48 |
3,61 |
REKREASYONEL KAYNAKLAR |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
32 |
2,41 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ PERFORMANS ANALİZİ |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
54 |
4,06 |
SPORDA ÇOCUK KORUMA |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
43 |
3,24 |
YAŞAM KOÇLUĞU VE BİREYSEL ANTRENÖRLÜK |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
45 |
3,39 |
DAYANIKLILIK ANTRENMAN YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
44 |
3,31 |
GÜREŞ III |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
48 |
3,61 |
JUDO III |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,81 |
KARATE-DO III |
5 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
0 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
44 |
3,31 |
YOGA II |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
5 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
48 |
3,61 |
SATRANÇ III |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
4 |
2 |
0 |
0 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
0 |
28 |
2,11 |
PİLATES II |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
47 |
3,54 |
TAEKWANDO III |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
46 |
3,46 |
STEP AEROBİK II |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
50 |
3,76 |
ATICILIK III |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
3 |
1 |
0 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
38 |
2,86 |
SPİNNİNG II |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
1 |
5 |
3 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
38 |
2,86 |
ESKRİM III |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
37 |
2,78 |
HALK OYUNLARI II |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
29 |
2,18 |
GRUP FİTNESS III |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
36 |
2,71 |
ARTİSTİK CİMNASTİK II |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
37 |
2,78 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK III |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
0,83 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ II |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
42 |
3,16 |
GOLF III |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
0 |
4 |
37 |
2,78 |
BUZ PATENİ II |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
26 |
1,96 |
FİTNESS III |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
5 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
4 |
1 |
5 |
48 |
3,61 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS II |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
0 |
0 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
1 |
38 |
2,86 |
MASA TENİSİ III |
3 |
2 |
3 |
0 |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
36 |
2,71 |
RİTMİK CİMNASTİK II |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
60 |
4,51 |
BADMİNTON III |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
1 |
3 |
0 |
4 |
3 |
2 |
4 |
1 |
2 |
0 |
4 |
33 |
2,48 |
TENİS III |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
10 |
0,75 |
ORYANTİRİNG III |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
45 |
3,39 |
KAYAK III |
3 |
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
41 |
3,09 |
KANO III |
2 |
2 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
4 |
3 |
3 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
1 |
32 |
2,41 |
YELKEN III |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
34 |
2,56 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ III |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
48 |
3,61 |
SÖRF III |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2 |
1 |
1 |
2 |
41 |
3,09 |
İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA III |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
3 |
5 |
1 |
2 |
2 |
1 |
32 |
2,41 |
BOKS III |
3 |
0 |
5 |
1 |
5 |
3 |
0 |
3 |
2 |
2 |
1 |
5 |
2 |
2 |
2 |
1 |
37 |
2,78 |
KONDİSYON ANTRENMANI VE YÖNTEMLERİ |
3 |
2 |
0 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
52 |
3,91 |
BİSİKLET III |
2 |
3 |
4 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
2 |
53 |
3,99 |
BOCCE III |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
46 |
3,46 |
YÜZME III |
5 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
34 |
2,56 |
MÜSABAKA ANALİZİ |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
43 |
3,24 |
HAREKET EĞİTİMİ VE OYUN |
3 |
3 |
3 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
1 |
34 |
2,56 |
SPOR MEDYASI |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
1 |
42 |
3,16 |
SPORDA KARŞILAŞTIRMALI İDARİ YAPI |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
0 |
25 |
1,88 |
İŞ YERİ REKREASYONU |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
1 |
29 |
2,18 |
ANİMASYON VE DRAMA |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
3 |
0 |
21 |
1,58 |
SERBEST ZAMAN HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
3 |
4 |
2 |
0 |
1 |
0 |
16 |
1,2 |
VÜCUT GELİŞTİRME |
3 |
3 |
3 |
1 |
4 |
1 |
5 |
3 |
3 |
2 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
49 |
3,69 |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
4 |
3 |
5 |
3 |
55 |
4,14 |
SPOR VE TURİZM |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
0 |
20 |
1,5 |
HERKES İÇİN SPOR |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
33 |
2,48 |
SPOR FELSEFESİ VE OLİMPİZM |
5 |
5 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
2 |
1 |
46 |
3,46 |
SPOR VE SİYASET BİLİMİ |
1 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
0 |
0 |
0 |
20 |
1,5 |
YAŞLILARDA KADINLARDA VE ÇOCUKLARDA SPOR |
2 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
1 |
2 |
35 |
2,63 |
ANİMASYON VE ANİMATÖRLÜK |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
19 |
1,43 |
PARK VE AÇIK ALAN REKREASYONU |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
46 |
3,46 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
54 |
4,06 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
43 |
3,24 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
44 |
3,31 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
25 |
1,88 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
38 |
2,86 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
5 |
1 |
2 |
0 |
21 |
1,58 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
1 |
5 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,13 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
19 |
1,43 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
5 |
5 |
0 |
5 |
1 |
1 |
0 |
19 |
1,43 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
1 |
5 |
1 |
3 |
0 |
22 |
1,66 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
5 |
3 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
16 |
1,2 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0,9 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
80 |
6,02 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
19 |
1,43 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
1 |
5 |
2 |
0 |
0 |
20 |
1,5 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,98 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,38 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
4 |
5 |
2 |
4 |
4 |
3 |
0 |
31 |
2,33 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
3 |
2 |
4 |
1 |
0 |
0 |
16 |
1,2 |
TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
2 |
5 |
1 |
0 |
0 |
17 |
1,28 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1 |
0 |
18 |
1,35 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,28 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
20 |
1,5 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
400 |
342 |
375 |
290 |
426 |
356 |
260 |
304 |
505 |
591 |
637 |
556 |
563 |
404 |
399 |
346 |
6754 |
508,2 |